Teen Top koncert Budapesten 2014. 04. 12.

Szombaton reggel az 5.40-es busszal indultam fel Budapestre. 8 óra körül értem fel Népligetbe, ahol találkoztam barátnőmmel és elindultunk a PeCsához. Mikor odaértünk, láttuk, hogy páran már vagyunk. Rögtön be is támadtak minket, hogy adjanak egy számot. A 24 és 25-ös számokat kaptuk. :) Kicsit ismerkedtünk, nézelődtünk, picit hideg volt, úgyhogy picit vacogtam... A délelőtt nem volt túl eseménydús. Sokáig nem nagyon változott a számunk, ácsorogtunk ott, beszélgettünk, ilyenek. Egy idő után leültünk, zenét hallgattunk, olvasgattuk a szövegeket, ettünk, kávéztunk, elvoltunk. De nem unatkoztunk, végülis jó volt a hangulat. :) Néha kaptunk 1-1 infómorzsát, miszerint hamarosan jönnek a fiúk, és ilyenek. Végül aztán a fiúk nem délelőtt érkeztek meg, csak délután. Mikor a staff megjött a kisbusszal és mi azt hittük, hogy a Teen Top az, elég nagy izgalom lett úrrá mindenkin, mókás volt. Aztán ismét jött a várakozás. Picit feszült volt mindenki, mivel senki nem mert nagyon elmozdulni, nehogy pont akkor érkezzenek meg, mikor pont nem vagyunk a helyszínen. Mikor aztán 2kor kaptuk az infót, hogy a fiúk még nagyon nem jönnek, mert kitalálták, hogy ők szeretnének a hangpróba előtt megebédelni, akkor mindenki elindult a dolgára. :D Miután megérkeztek a srácok, kiőrjöngtük magunkat, akkor elkezdték felállítani a kordonokat. De mivel akkor is még több óra volt vissza kezdésig, és mivel nekünk volt számunk, ezért nem aggódtunk, és nem indultunk el sorba állni. Osztogattuk az új érkezőknek a bannereket szorgosan. Meg csomószor átvariálták a kordonokat, meg az is többször változott, hogy hol fognak beengedni minket. Aztán nem is tudom, olyan fél4... 4 körül állhattunk be a sorba. Persze nem ment zökkenőmentesen, mivel azok, akiknek nem volt száma, képtelen voltak felfogni, hogy hátra kell menniük... -__- Ezt mindig eljátsszák... Uncsi. Aztán beálltunk és megint vártunk. Közben még mindig osztogattuk a bannereket, találkoztam barátnőmmel, beszélgettünk, stb. Újabb infómorzsákat kaptunk, a merch-ekről (a fanlight-ból csak 35db-ot hoztak magukkal... -__-), meg elvileg fél órás csúszás lett volna, de ezt sikerült behozniuk a beengedés alatt szerencsére. Bár a jegy ellenőrzést és a csomagok átvizsgálását nem valami jól oldották meg, de gyorsan bejutottunk és sikerült nagyon jó helyet kifogunk a kordon mögött közvetlenül.
Miután beálltunk, kényelmesen elhelyezkedtünk, körbenéztünk, énekelgettünk, mert közben Teen Top számokat játszottak halkan. Az utolsó várakozással teli percek viszonylag gyorsan elteltek és mikor lekapcsolódtak a fények, olyan izgalom lett úrrá mindenkin! :)
A koncert fantasztikus volt, a hangosítás persze szar volt, de ez a PeCsa hibája sajnos. Épp ideje lesz, hogy lerombolják. Szeretem a PeCsát, rengeteg koncerten voltam itt, de mindig is borzalmas volt a hangosítás...
A fiúk a magyar szavakat, kifejezéseket hihetetlenül édesen mondták és nagyon büszke vagyok rájuk, amiért sikerült fejben tartaniuk őket! ^^ A tánc is szuper volt. Aki azt mondja, hogy úgy tűnt, nincsenek ott 100%-osan, annak nincs igaza, mert nagyon odatették magukat és 100%-ot nyújtottak... kivéve C.A.P, de szerintem ő csak a laza rapper imidzs miatt volt kicsit lazy... :D Nem zavart, szerintem nagyon hot volt. (na nem a laziness volt hot rajta xD) L.Joe az egész koncertet végigmosolyogta, nagyon édes volt!! És emiatt én is végigvigyorogtam az egészet. :)
Szerencsére a kordonnál álltunk, tehát előttünk nem állt senki, meg amúgy is magasított részen álltunk, így tökéletesen láttunk mindent, még a hangszórók sem zavartak be annyira a színpadon.
Viszont, hogy egy kis negatívumot is mondjak, egy lány két sorral mögöttem, a koncert kezdése előtt elkezdett beszólogatni. Tudni kell rólam, hogy 175 centi körüli magasságom van, ő meg volt vagy 150 centi... Megkért, hogy vegyem le a hajpántot, amit mondjuk direkt erre a koncertre készítettem (><), mert hogy nem lát tőle. Levettem, hosszas gondolkodás után, mert nem vagyok én olyan gonosz... utána elkezdtünk táncikálni a dalokra, mialatt vártunk a kezdésre, mire egyszer csak meghallom, hogy olyanokat mondogat, hogy "ha még egyszer felemeli a kezét...", persze mindezt olyan hangerővel, hogy biztos meghalljam. Őszintén, baromira lelombozott. Miért ne érezhetném magam jól? Miért kéne hátra állnom vagy szorosan magam mellett tartanom a karjaimat, csak mert neki pont mögém kellett állnia?! Innen üzenem a kedves beszólogató lánynak, hogy NYALJÁL SÓT!!!! o(>__<)o Remélem magára ismer és elgondolkodik a hülye viselkedésén.
Na, de hogy valami kedves emlékkel fejezzem be a bejegyzést... ahogy a helyünkre álltunk, rögtön odafordult egy lány a vip-priority részről, hogy nem akar e venni valaki egy fanlight-ot, mert ő odaadja jó áron. Azonnal rávágtam, hogy IGEN!!! :D Mert én pont úgy mentem oda a koncertre, hogy én ilyet akarok venni, csak ugye az összeset megvették a vipesek... T^T És akkor meglátogatott a szerencse és megkaptam a lánytól a fanlight-ot... <33
Úgyhogy összességben fantasztikus koncert volt, hatalmas élmény,  GUILD koncert után ez volt azt hiszem a legjobb koncert, amin voltam. :) Hosszú volt a nap, sokat vártunk, de megérte és nem érdekel, hogy nem voltunk vip-esek, mert a helyünk felért egy vip élménnyel! :D

A koncerten készített videóimat >> ITT LEHET MEGTEKINTENI <<



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése