Napló: remegek az izgalomtól!

A címből is látszik, hogy eléggé izgatott vagyok. Az oka nem más, mint a legújabb előzetesek, amik az Emergency Man And Woman-hez jöttek ki. De ezek az előzetesek nem akármilyenek. Egek... 10 nap múlva kezdődik a sorozat és a készítők aztán tudják, hogy hogyan kell az ember izgalmi szintjét többszörösére emelni. :D Rögtön 4 darab kisvideót is kaptunk! Az első kettőben a sorozatból láthattunk kis szösszenetet, a harmadikban az egyik jelenet foratásáról, a negyedik pedig egy reklám kisfilm. És itt most az első két videó a lényeges. Abban már most biztosak lehetünk, hogy humorban nem lesz szegény ez a sorozat. :D Szerintem ezek ketten, mármint a két főszereplő, Jin Hee és Chang Min, agyon fogják szívatni egymást. :D És reménykedem egy happy end befejezésben. :) De majd meglátjuk. Gyorsan lemegy majd a sorozat, mert hetente 2 részt is kapunk majd belőle, ugye pénteken és szombaton. És jövő hét pénteken kezdés van!! Miközben az előzeteseket néztem, végig sikoltoztam és közben fetrengtem a röhögéstől. :D Annyira jó lesz és annyira várom! Nem is emlékszem már mikor volt utoljára ilyen, hogy egy sorozatot ennyire vártam volna. De mindegy is. Itt vannak a videók, érdemes megnézni őket! ^_^

~~~~~~~
De persze addig sem fogok unatkozni, amíg ez ki nem jön. :) A Gu Family Book talán... 2. részében vagy a 3.-ban jön elő Hwanwoong neve és az ő próféciája. A mai napig nem értem, hogy mit keres a Gu-ban Hwanwoong, hiszen két teljesen más történet és világ, de mindegy. Szóval nagyon kíváncsivá tett ez a név, meg a prófécia, ezért rákerestem. Egyetlen helyen találkoztam vele, méghozzá a 'The Legend' című 2007-es szintén koreai sorozatnál. Elolvastam, hogy miről szól és kiderült, hogy Hwanwoong-ról, meg a próféciájáról, legendájáról. Átolvastam alaposan, megnéztem pár videót a sorozatról, és elég érdekesnek találtam, hát felvettem a megnézendők listájára. És tegnap, amíg a Gu-t töltöttem fel indavideo-ra, addig belenéztem az első részbe. Nem volt túl érdekfeszítő, sem túl izgalmas, bár nem vagyok hozzászokva a történelmi drámákhoz, eddig csak egyet láttam, még pedig a Gu-t... De végignéztem. Hwanwoong alakja nagyon tetszett, bár kicsit Miyoga-ra emlékeztetett az Inuyasha-ból... XD Na mindegy. Azt is figyelembe kell venni, hogy 2007-es sorozatról beszélünk. Ma pedig, amíg konvertáltam a videókat megint csak a Gu-hoz, megnéztem a második részt. Sajnos azt kell mondjam, kín szenvedés volt végignéznem. A történet ide-oda ugrált időben és helyben, egyáltalán nem tudtam követni. Főleg, hogy a női karakterek is ugyanúgy néznek ki, meg a férfiak is, nem tudtam eldönteni, hogy ki kicsoda... Nagyon zavaró volt és idegesített. Aztán jött a harmadik rész... és végre helyre rázódtak a dolgok. Most már kezdem érteni, hogy ki kicsoda és mi micsoda. Bár ezt a reinkarnációs dolgot még egyáltalán nem... Azt meg főleg, hogy Sujini miért a fekete főnix?! Hogy lehet ő fekete főnix? De úgyis megtudom, nem? :D Az azért elég érdekes lesz, hogy azok a színészek fogják alakítani a jelenbeli karaktereket, akik a múltban voltak. Erre igazán kíváncsi vagyok. :)
 ~~~~~~~
És akkor még egy utolsó dolog. Miura Haruma új sorozata, a Boku no ita jikan, avagy The Hours of my Life, keltette fel a figyelmemet. Haruma egy fiatal srácot alakít, aki épp munkát keres, mikor kiderül róla, hogy gyógyíthatatlan betegségben szenved. Hát szép. Nem egy könnyű, péntek esti szórakozás. De nagyon szeretem Harumát és már le is szedtem az első részt (eddig csak ennyi jelent meg belőle) és alig várom, hogy megnézzem. Biztos, hogy a százas zsepit bekészítem az ölembe. :D Itt egy előzetes belőle, ha bárkit felcsigázott:


xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése