Fordítás: GFB, No Breathing, Boku no ita jikan

Haladjunk sorban...

A Gu Family Book-nak immár már 17 részét lehet indavideo-n megtekinteni. Teljesen megújulva, hiszen mint már mondtam, minden részt átnézek, javítom a hibákat, átfogalmazok, kiegészítek, hasonlók.
Pár résszel ezelőtt még nem igazán láttam a végét a dolognak, de most már igen szerencsére. Nagyon sok meló volt és még mindig van vele, pedig most csak felöltenem kell, nem kell teljesen nulláról újra lefordítanom az egész sorozatot... hálisten. Úgy tervezem, hogy ma is felrakok 3 részt, holnap is felrakok három részt és hétfőn végezhetek is az utolsó rész felrakásával. :D Bár lehet, hogy nem fogom olyan sokáig elhúzni, egyértelmű, hogy minél előbb végezni akarok vele.
~~~~~~~~
Második téma a 'No Breathing', ami egy tavaly megjelent koreai film. Már csak a cast miatt is érdemes megemlíteni, hiszen a két főszereplő Lee Jong Suk és Seo In Guk, valamint mellékszereplőként ott van még SNSD Yuri is! Jól hangzik, igaz? A film amúgy sport témájú. Jong Suk és In Guk úszókat alakítanak, akik eleinte még ki nem állhatják egymást, de a végére ők lesznek a legnagyobb barátok. Haha. Nagyon édi kis film amúgy. És nagyon vicces. Bár In Guk amiket művel... egyedi evési szokást mutat be a filmben, amitől mondjuk nekem felfordult a gyomrom, de... azért nem olyan durva. :D Kárpótol a sok félmeztelenül felvett jelenet... Hihi.
Természetesen nem csak emiatt említem meg a filmet, ugyanis kedves barátnőmmel beterveztük pár napja, hogy lefordítjuk. El is készült már hozzá egy angol felirat, ezzel néztem meg tegnap este a filmet. Sajnos csalódnom kellett, mert a felirat használhatatlan. Olyan értelmetlen mondatok vannak benne... jobban értem, hogy mit mondanak, ha csak hallgatom a koreai beszédet, mint ha nézném a feliratot. Szomorú vagyok, mert a hétvégén meg akartuk csinálni, de így semmi esély rá... Hm... De ami késik nem múlik.
~~~~~~~~
Végül pedig Boku no ita jikan. Elkészült az első rész fordítása. Át is ellenőriztem már, már csak hardsubba akarom megcsinálni és kész is leszek. Úgy tervezem, hogy akkor fejezem be, ha indára felraktam az összes GFB részt. Azzal szeretnék rohamléptekben végezni már.
Szerdán leadták a második részt is, de egyenlőre nincs hozzá felirat, így annak még nem álltam neki, de nem is baj, mert most úgy tervezem, hogy egy rész Starman-t akarok megcsinálni. Még mielőtt elkezdődik az Emergency Man And Woman. Mert ha az beindul, akkor nem hiszem, hogy lesz mellette időm mást is fordítani. Hiszen abból hetente 2 részt kell majd megcsinálnom. De majd meglátjuk. Mindenesetre az EMAW az elsődleges projekt péntektől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése