Napló: fecsegés

Igazából még jó is, hogy csinálom a Gu Family Book feltöltését. Egyrészt, mert legalább újra átnézem az összes feliratot és hát... van benne javítanivaló bőven. Szóval ezeket így legalább ki tudom javítani, másrészt ugye én minden páros részt fordítottam, és őszintén szólva, nem láttam a páratlan részeket. Úgy a 10-12 rész környékétől kezdtem nézni a páratlan részeket is, de előtte nem. És most legalább bepótolhatom ezt a hiányosságomat. Máris rengeteg olyan dolgot láttam, amit hihetetlen, hogy kihagytam! Például, mikor So Jung és Kang Chi beszélgetnek, miután Kang Chi először változott át és megölte a sok embert. Az annyira drámai és szomorú. Meg Yeo Wool nagy beszéde is tetszett a Holdfényes Kertben. És az utána lévő rész, ahogy Kang Chi szenvedett, mert harcolt a démoni lényével. Huh. Izgis. :D Viszont az annyira már nem izgis, hogy minden videót át kell konvertálnom egyszer, miután letöltöttem, aztán rá kell égetnem a feliratot, aztán még kettőbe kell vágnom, mert egyben nem tudom feltölteni, olyan nagy a fájl... kellene végre találnom egy normális programot, amit kezelni is tudok. Grrr. No, mindegy.
Így viszont, hogy a Gu-val bajlódom, másra nem jut időm. Szeretnék Starman-t fordítani, de nem megy. Csinálhatnám, hogy amíg a videó konvertálódik, addig fordítok egy részt a részből, de ez így nekem nem menne. Le kell ülnöm, el kell döntenem, hogy én most azt csinálom, nekem teljes figyelmet kell szentelnem rá, különben nem megy és csak küszködök és csak pocsék munka születik belőle. És én azt nem akarom. >.<
~~~~~~
Ma megnéztük nővéremmel a Dallas Buyers Club című filmet. De nem kellett volna... Egyáltalán nem tetszett. :( Nem vagyok érzéketlen, persze, megfogott a film üzenete, meg nagyon drámai volt természetesen, de akkor sem tetszett. Matthew olyan borzalmasan festett a filmben, hogy rá nézni sem bírtam. Tudom, hogy csak a film kedvéért fogyott így le, de akkor is. Nem hiszem el, hogy ezt tette a testével... És hogy lehet kérni egy embert erre? Borzalom. Jared Leto meg... Ugyanolyan, mint az összes másik filmjében. Olyan semmilyen. Nem fogott abszolút. És ezért a szerepléséért kapott Golden Globe-ot? Megmondtam nővéremnek, a Globe-ot úgy osztogatják, mint a cukorkát...
~~~~~~
Tegnap elkezdtem olvasni egy B.A.P fanfiction-t és úgy megörültem neki. Tetszett a címe, tetszett egy részlet, amit még korábban elolvastam belőle. Úgyhogy elkezdtem, de nagyot kellett csalódnom. :( Az író sajnos csúnyán elrontotta az egész történetet... Nagyon furcsa, valószerűtlen dolgok történnek a ficben és a fiúkkal is tök nevetséges dolgok történnek meg. Aztán ott van még, hogy tele van helyesírási hibákkal és egybefolyik az egész, mert a szóköz az luxus. Pedig én megpróbáltam. Elolvastam vagy 2-3 részt, de nem bírtam. Annyira zavaró volt és kellemetlen. :( Pedig olyan jó lett volna olvasni valami jót a fiúkákkal... Ha valaki ismer egy jó B.A.P fanficion-t, legyen az sima vagy yaoi, nekem adjon hozzá linket! Grazie~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése