Napló: hosszú vasárnap

Jó sokat bíbelődtem ma is a bloggal. Kicsit hozzáadtam, kicsit elvettem, de inkább hozzáadtam. Lássuk mik is történtek pontosan...
  1. Kiszedtem a hóesést, mert mégsem voltam annyira oda érte és attól is tartottam, hogy nagyon lelassul tőle az oldal betöltése és hasonlók.
  2. A felső menüsorról kiszedtem a 'karácsony' című hivatkozást, még úgy sem aktuális 12 hónapig. :) És nem hiszem, hogy mostanában bárki keresne karácsonyi posztokat. Úgyhogy egyenlőre az lekerült.
  3. Viszont a karácsony helyett került fel más a menüsorra. Először is ugye tegnap oda raktam a 'Korea posztok' és 'Japán posztok' hivatkozásokat, valamint oda került a 'D.I.Y', a 'Wishlist 2014', ahova majd olyan dolgokat fogok bepakolgatni, amiket 2014-ben meg akarok tenni, be akarok szerezni, meg ilyesmik. Utolsó sorban pedig a 'Fordításaim' került fel, ahol pedig az látható, hogy mik az aktuális projektjeim. ^_^
  4. Jobb oldalára a blognak kikerült egy új modul, a 'Fordításaim állása', ahol az látható, hogy az aktuális, megkezdett projektjeimmel hogy állok. Egy folyamatosan frissülő állást mutat %-ban megadva. Ha valami változás van, tovább haladok, mindig könnyedén tudom szerkeszteni és így mindenki láthatja, hogy mikorra lesznek kész a részek.
  5. Bal oldalára az oldalnak egy olyan modult hoztam létre, ahova felsoroltam azokat a helyeket, ahol elérhető vagyok. Twitter, tumblr, last.fm. A Facebook ikonra kattintva viszont nem a profilom érhető el, hanem a facebook-on létrehozott csoportom, ami kpop és egyéb koreai termékek adás-vételével foglalkozik. Elég aktív csoport, büszke is vagyok rá, több, mint 1100 tagja van már. :)
  6. A blog archívum részét átalakítottam. Most már nem listaszerűen látható, hanem egy lenyíló menüből érhetőek el az adott hónapok.
  7. A címkéket áthelyeztem, most az oldal legalján találhatóak meg. Nincs olyan sok, nem foglal olyan nagy helyet, és szerintem pont oda passzol.
Hát úgy ennyi történt. Elég sok apróság volt, ami csinálni kellett, sok dologgal nagyon megszenvedtem, mire sikerült, de elégedett vagyok minden változtatással. Remélem másnak is tetszik. Ha valami megtetszik az oldalról, bármilyen effekt, nyugodtan meg lehet kérdezni róla, bárkinek szívesen segítek. Azt hiszem fogok is majd erről is csinálni egy külön kis menüt, ahova majd felrakom azokat az effekteket, kódokat, amik nagyon megtetszenek. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése