Napló: kinézetváltás

Ma elbúcsúztattam az eddigi kinézetét a blognak és új év alkalmából készítettem egy újat. :) Jó kis színes lett. A fejlécen Jung Il Woo és Kim Su Hyeon látható. Amúgy a design-t sosem szoktam előre elképzelni magamban, mindig elkészítés közben jön meg az ihlet és akkor jönnek hozzá az ötletek.
Egy pár extrával is megtoldottam az oldal témáját. Először is, végre sikerült hópelyhet varázsolnom a blogra! :D Eddig sosem akart sikerülni, de most végre rájöttem a nyitjára. Kapott az oldal egy cuki cicácskát is a bal alsó sarokba, kis háziállat, aki kifigyeli az olvasókat. Haha. ^_^ Az oldal horgolós részét átköltöztettem egy másik blogra, így ezentúl oda fogok posztolni horgolásról. A felső menüsorról most már több minden elérhető közvetlenül. Ha valaki nem kíváncsi mindenre a blogról, akkor onnan gyorsan és könnyen kiválaszthatja, hogy mit szeretne megnézni.
Hát úgy nagyjából ennyi történt. Még a napokban változni fog pár dolog, meg ugye új bejegyzések is jönnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése