Horgolás: csak még egy utolsót... :)


Még egy utolsó projekt, mielőtt a horgolós része a blognak átköltözik az új bázisra. :)

És még egy kis karácsony is, mert a szépség, amit ezúttal horgoltam, karácsonyi ajándékként fog tulajdonost cserélni. Mivel annak, akinek készült még nem tudtuk odaadni a karácsonyi ajándékát, ezért időm is volt elkészülni a dolgokkal. Na de holnap már meglesz a találkozás és az ajándéknak is ma el kellett teljesen készülni, mert a nővérem viszi magával.

Az ajándék egyik része a már megmutatott cicás bögremelegítő. Emellé szerettem volna még valamit. Párszor neki is álltam brossnak, de 2-ből 2-szer borzalmasra sikerült. El is vette rendesen tőle a kedvem. :D És igazából el is döntöttem, hogy nem fogok mást készíteni, elég lesz a bögre. De a nővérem teljesen begurult ezen, mert ő úgy tudta, hogy csinálok egy brosst is... Haj. Úgyhogy gyorsan nekivágtam. 1 óra alatt össze is dobtam a brosst. Mutatom:





A rózsás brosst ebből a videóból tanultam meg amúgy. Mint mondtam, nekem 1 óra kellett hozzá. Ebben benne van a varrás, a gomb elhelyezése és a hátuljára a bross alkatrész felrakása is. A gombot is varrtam, a hátuljára pedig azon kívül, hogy odavarrtam, ragasztópisztollyal is megerősítettem azt a bigyót, hogy biztos a helyén maradjon. ^_^ Szerintem irtó szép lett, a fonal színe valami fantasztikus! Egy vastagabb fajtát használtam amúgy, ezért tömöttebb lett a rózsa, de nagyon szép lett és a gomb is tökéletesen odapasszol a közepébe. Eredetileg gyöngyöt akartam, de megláttam ezt a gombot és azonnal emellett döntöttem. Remélem a jövőbeli gazdájának is úgy fog tetszeni, mint nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése