Napló: fáradt vagyok, de kit érdekel

4 óra alvás után szuper fitten ébredtem 7 órakor... :D Megejtettem a "naaagy" bevásárlásomat (igazából csak 4 doboz jégkrémet vettem haha XD), hazaszambáztam, reggeliztem (jégkrééém) és már neki is láttam a Boku no ita jikan-nak. Kijavítottam a helyesírást, lefordítottam a maradék kevéske angol mondatot, amit még benne hagytam. Közben átkonvertáltam a videót, mire az végzett, én is végeztem, úgyhogy most csinálom az égetést. D-Addicts-ra már fel is töltöttem a feliratot, így onnan már letölthető, az égetésnek viszont még idő kell, nekem viszont az nincs most, mert készülődnöm kell. >.< Úgyhogy indavideo-ra tényleg csak este tudom felrakni, ha hazaértem. Annyi baj legyen. Tegnap leadták a 3. részt is a sorozatból, félek tőle, hogy itt már meg kezdődik a szívfacsargató része a történetnek... T___T De alig várom, hogy láthassam. Talán holnap lesz hozzá felirat, talán csak hétvégén...
~~~~~~~~~~
HOLNAP STARTOL AZ EMAW!! Hát végre el is elérkezett~ 1 hónapja vártam már, hogy január 24-e legyen. :D Hatalmas elvárásaim vannak, remélem nem okoz csalódást a sorozat. Bár apucinkban (Choi Ji Hyuk) nem is kételkedem... hihi. Csak azt remélem még, hogy nem lesz benne túl sok orvosos dolog... vagyis, biztos lesz benne, elvégre a két főszereplő kapásból orvos lesz, de... utálom az orvosi szakszavakat >.< Így is 2 hetembe telt mire megjegyeztem, hogy amiotrófiás laterálszklerózis (Boku no ita jikan-ban szerepel ez a betegség). X"D Na, nem panaszkodom, csak csendben tövig rágom a körmeimet az izgalomtól. :)

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése