Fordítás: Boku no ita jikan 2. rész hamarosan

Egek! Most fejeztem be a Boku no ita jikan 2. részének fordítását és ettől valamiért olyan izgatott lettem. :D Még 1-2-szer átnézem, hagytam benne pár fogósabb angol mondatot, azokat is még ki kell javítani, aztán jöhet a feliratozás és a feltöltés. :) Sajnos csak este tudom majd felrakni szerintem, mert Pécsre megyek és nem tudom mikor érek haza... De sietni fogok a javítással, átnézéssel, meg minden egyébbel.
Amúgy érdekes, direkt fent voltam reggel, mert általában 5-6 óra körül megy legjobban a fordítás, de most egyáltalán nem ment. Talán azért, mert egész éjjel Rooftop Prince részeket néztem...? Kitudja. Csak estére jött meg az ihlet, de szerencsére nem hagyott el egészen addig, amíg be nem fejeztem a teljes részt. Most viszont irány az ágy. Reggel szuper korán kelek, mert naaagy bevásárlásra megyek. :D

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése