Tokio Hotel: csalódottság...

Számomra nagyon fontos, hogy itt, ebben a blogban, kiírhassak mindent magamból. Ez volt az elsődleges célja elvégre.
Tudom, hogy ez a téma nem olyasmi, ami sokakat érdekelne, de erre csak azt tudom mondani, hogy csukd be a szemed és lapozz tovább.
A blogom egyik fő témája ez is. Tokio Hotel rajongó vagyok 8 éve és ez ellen nem is tudok és nem is akarok mit tenni, mert szeretek a rajongójuk lenni. Pontosan úgy, ahogy szeretek Arashi, Kat-tun, Infinite, BAP, BoA, Kana Nishino, AFI, Adele, Bruno Mars, James Arthur vagy Ákos rajongója lenni. Nincs különbség.

És az a helyzet, hogy én egy nagyon türelmes ember vagyok, már ha a kedvenc zenészeimről van szó (más esetben sajnos kevésbé). Márpedig ha az ember lánya Tokio Hotel rajongó, akkor szükség van végtelen türelemre. 2009 októberjében jelent meg utolsó lemezük, a Humanoid. 4 évvel ezelőtt.
2009-ben miután kiadták a lemezt, persze sokáig még aktívak voltak, turnéztak, díjátadókon voltak, végig rohangászták az egész világot. És akkor még csak 20 évesek voltak az ikrek, a többiek meg 21 és 22 évesek. Mindenki meg volt őrülve értük, hiszen előtte volt az a szakadás, mikor Bill-t meg kellett műteni és nem beszélhetett, nem énekelhetett. Lefújtak egy egész turnét (sajnos nekem is jegyem volt az egyik koncertre, de sosem mehettem el...). Bár nem tudok erről a szakaszról sokat, mert őszintén, itt kicsit eltávolodtam tőlük. Egyrészt mert nem volt hír róluk, másrészt akkori legjobb barátnőm annyira más stílusú volt és próbáltam hasonlítani rá, ezért olyan zenéket hallgattam, a régieket pedig eltettem. És mire visszatértem, addigra 180 fokos fordulatot vett az egész Tokio Hotel világ. Lecsengett a Humanoid őrület és az ikrek bejelentették, hogy Los Angelesbe költöznek a sok rajongójuk miatt, mert nem bírják. Ezzel persze hatalmasat vétettek. Ott hagyták a szülőhazájukat, ott hagyták a rajongóikat, akik ezt nem nézték jó szemmel és nagyon sokan elpártoltak tőlük. Sajnálatos. Majd jött a nagy csend. 2011-ben még volt pár megjelenésük, de aztán semmi. Gustavot és Georgot ugye ott hagyták Németországban, ők meg Los Angelesben süttették a hasukat 2 egész évig. Ezalatt mi történt velük? Öö... körülbelül semmi. Mi rajongók persze tartottuk magunkban a lelket, hogy majd ha kipihenték magukat, jelentkeznek. Jelentkeztek is. Kitalálták maguknak a BTK App-et, ami ugye egy okostelefon alkalmazás, ezen keresztül posztolgatnak képeket, hülye idézeteket, vicces videókat... Több, mint a semmi. Emellett volt még a VIP call, amihez lehetett kérdéseket feltenni és ők hangüzenetekben válaszoltak rájuk. Ezek legtöbbször fél percesek sem voltak. De tavaly ezeket is beszüntették. Volt Tomnak naplója, de ez sem volt hosszú életű és ebből én semmit nem láttam, mert ez az én TH mentes időszakomban történt.
2 éve hallgatjuk azt a srácoktól, hogy hamarosan. Ez lett a Tokio Hotel jelszava. "Hamarosan". Hamarosan új lemez. Hamarosan jelentkezünk. Hamarosan új hírek.
Azt hiszem, a legtürelmesebb rajongók közé tartozom, de mára már én is bőven kifogytam belőle. Szívemet-lelkemet kidolgoztam azért, hogy ők továbbra is díjakat nyerjenek meg, akkor is, ha 2 éve nem csinálnak semmit, csak ülnek a babérjaikon. És mielőtt bárki azzal vádolna meg, hogy hálátlan, hisztis picsa vagyok, nem! Nem vagyok az. Mindig kitartottam mellettük, most is kitartok, most is ők az én elsőszámú kedvenceim, akkor is, ha Tom ezt a 2-3 éves időszakot arra használta, hogy becsajozzon, Bill arra használta, hogy agyon tetováltassa magát és kipróbálja a világ összes hajfestékét és hajhosszúságát, és még akkor is, ha ezalatt a 2-3 év alatt két kezemen megtudom számolni, hogy hányszor láthattam Georg-ot és Gustavot képen, videóban, hasonlóban. Ez borzalom.
Persze örülök én Tom és Ria állítólagos kapcsolatának, éljenek boldogan, ha ez kell nekik. Billnek is tetszenek a tetoválásai még úgy is, hogy szerintem egy marha, hogy megcsináltatta őket, még a frizurái is egész tűrhetőek. De azt képtelen vagyok elviselni, hogy míg ők a világsztárok életét élik LA-ben, addig Georg és Gustav Németországban gubbasztanak. Nem csoda, hogy többször fölreppent a pletyka, nincs is már Tokio Hotel, csak Kaulitz duó... Mit kellene hinnünk, ha ezt művelik velünk? És mindemellett megy a szöveg, hogy hamarosan új lemez... Idén nyáron azt mondta Tom, hogy 2013-ban lesz lemez. Sajnos december 17-e van már... Turnéról is volt szó.
Emlékszem, év elején mindenki azt mondogatta, 2013 a Tokio Hotel éve lesz. Hát nézzünk szembe a ténnyel, hogy nem így lett. 2013-ban csak annyit kaptunk tőlük, hogy van egy "G" betűvel kezdődő új szám, ami talán rajta lesz a lemezen, hogy már megvan az album címe, hogy állandóan stúdióznak. Amennyit ők állítólagosan a stúdióban töltenek, annyi idő alatt már 3 lemezt is fel lehetett volna venni... Jó, persze ott volt az ikreknek a DSDS tavaly, meg idén, de már annak is régen vége és nem vett azért az olyan sok időt el tőlük. Azt a felhajtást kellett volna megragadniuk és kiadni a lemezt. Ehelyett most megint minden síri csend, lassan ismét megfeledkezünk róla, hogy van egy Tokio Hotel.
És mi a legújabb "szenzáció", amit most kaptunk tőlük? Egy közös munka a Rock Maffiával, meg még valakivel. Egy dal, amiben még azt sem tudom eldönteni, hogy biztos Bill hangját hallom e. A dal pocsék, magamtól sosem hallgatnám meg és nem is fogom, akkor sem, ha Bill énekel benne. És megint egy olyan dolog, amivel csak húzzák az időt, odadobják a rajongók elé, mint egy csontot a kutya elé. Ezzel most megint elleszünk egy ideig, és talán nem nyaggatjuk őket a lemezzel, csak hogy ez nem fog összejönni nekik. Már mindenki baromi türelmetlen és nagyon csalódott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése