Napló: rohanós napok

Ez az utóbbi két nap hatalmas rohanással telt. Tegnap reggel bejött anyu a szobámba és kérdezte, hogy elmegyek e vele vásárolni, igent mondtam, úgyhogy kipattantam az ágyból és mentünk is. Végigjártuk az egész várost, de tényleg! Délelőttől kezdve egészen estig, 5 óra után értünk haza. De nem panaszkodom, akkor sem, ha közben megfájdult a lábam. (az a fránya magassarkú...) Jó volt kicsit együtt lenni anyuval, mert ilyen ritkán van csak sajnos. :(
Ma meg megint mehettem a városba... Gyógyszertárba, aztán képeslapokért és a postára bélyegekért... Tegnap, ahogy hazaértem, ettem (egész nap nem ettem semmit, csak miután hazaértünk) és bedőltem az ágyamba. Aludtam vagy 3 órát, utána meg nem volt nagyon kedvem már semmit csinálni. Tévéztem, neteztem. Találtam egy szuper blogot, egy kanadai nő csinálja és elképesztő horgolásokat tesz fel a blogjába. Csak néztem az oldalát és bambultam, annyira tetszenek a munkái. Leginkább amigurumizik, és nekem is nagyon meghozta hozzá a kedvemet! :)
Még nagyon sok minden van vissza a karácsonyi előkészületekből, sok ajándékot kell elkészítenem, összeállítanom... de egyre kevesebb kedvem van hozzá. Azt hiszem már októberben kellett volna nekiállnom... :D
(fahéjas banánturmix és narancs<3)

 (ezt a két gombócot anyutól kaptam ma)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése