Napló: újdonságok

Megint egy ideje nem írtam semmit, ennek vannak jogos és kevésbé jogos indokai ennek. A jogos része, hogy karácsony üzemmódba próbáltam kapcsolni magam és horgoltam a kigondolt ajándékokat. Úgy gondolom, egész jól állok velük. :)
Másrészt, a kevésbé jogos része a dolognak, hogy bizonyos dolgok iránti imádatom ismét felszínre bukkant és muszáj volt engednem a csábításnak. :D Haha. Na jó, csak arról van szó, hogy egy nagyon régi nagy kedvencem (a leges legkedvencebb!) animém egyszer csak szólítgatni kezdett, és letöltöttem, nézni kezdtem. Már 3 évadon átrágtam magam, jó volt feleleveníteni a szép emlékeket, a fantasztikus zenéket!
Aztán tegnap rákaptam a The Voice UK 2013-ra és azt kezdtem el nézni youtube-on keresztül. Kicsit tartottam tőle, még nem láttam ebből a műsorból egy részt sem, a Magyarországit sem néztem és úgy gondoltam, hogy hasonló kaliberű lehet, mint a The X-factor, amit pedig nem igazán kedvelek. De szerencsére nem így lett! A zsűri, Will.i.am, Jessie J, Tom Jones és Danny O'Donoghue, egyszerűen szuper! Will akkora poénokat szórt a meghallgatások során, hogy én dőltem a röhögéstől... :) Nagyon-nagyon szórakoztató a műsor meghallgatás része. A következő szint, ahol duettekben küzdenek meg egymással, nos, az már annyira nem. Csak furcsa, hogy a két előadó közül a legtöbb esetben a gyengébbiket juttatják tovább... :( De legalább olyan emberek szerepelnek a műsorban, akik tudnak is énekelni és nem csak a lelkük nagy (ugye a magyar viszonylatban ez a fontos, nem a hang... -__-).
Ma kaptam egy szuper kis előkarácsonyi ajándékot... magamtól, haha. Megérkeztek a megrendelt fonalaim! És gyönyörűek. :) Kisebbek, mint amire gondoltam, de nem baj. Akciósan sikerült szert tennem rájuk és plusz még karácsony előtt meg is kaptam (ebben nem bíztam túlzottan), úgyhogy teljes a boldogság. Alig várom, hogy kipróbálhassam őket és valami szépet készítsek belőlük!




 

Egy kis kényeztetés is belefért a mai napba. :) Találtam egy helyet, ahol 100 forintért lehet körömlakkok közül válogatni. Ki is használtam az alkalmat, és rögtön hármat meg is vettem. Az első egy sötét szürkés-kék, a második fekete-ezüst csillámos, a harmadik pedig egy zöld színű lakk apró ezüst csillámokkal és az üvegcse szerint ez matt, úgyhogy alig várom, hogy kipróbáljam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése