Karácsonyi készülődés: díszítsd fel a szobád 2. rész


Díszítsd fel a szobád 2. rész - ebben a bejegyzésben folytatom az első részben megkezdett dolgokat. Megmutatom, hogy mivel tettem még hangulatosabbá a szobámat, hogy még érezhetőbb legyen, hogy bizony hamarosan itt a karácsony.

Még nincs vége! A teljes bejegyzéshez olvass tovább!





  

Nagyon szeretek a függönyre díszítést tenni. Ősszel leveleket csináltam girlandnak, most pedig az OBI-ban vásárolt tobozaimat függesztettem fel. Nekem irtóra tetszik.



Már egy korábbi bejegyzésben (itt) írtam ezekről a kis dobozkákról, de csak most készültek el és foglalták el a helyüket a nappaliban. Nagyon klassz lett szerintem. A plüss figurát, ami egy angyalka, még Olaszországban vettem a Polpenazze-i karácsonyi vásárban tavaly. Nagyon aranyos és hát már csak az emléke miatt nagyon fontos a számomra. Tudom is, hogy ki készítette és tudom, hogy ő szívét lelkét beleadta ennek és a többi kis díszének elkészítésébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése