Napló: karácsony egyre közelebb!

Karácsony egyre közelebb lesz és én azt hiszem egyre kevesebb időt fogok itt tölteni a blogon. Muszáj a horgolásra és egyebekre koncentrálnom.
Tegnap-tegnap előtt megcsináltam az ablakom díszítését, erről mindenképp fogok bejegyzést készíteni. Valamint tegnap befejeztem a nagy projektemet, ezért nekiláttam egy másik ajándék elkészítésének is, amit ma sikeresen be is fejeztem, erről is lesz bejegyzés. :)

Hát... a mai napomat egyáltalán nem ilyen inaktívra terveztem, de ebéd közben úgy elkezdett görcsölni a hasam, úgy fájt, mint még soha életemben, szörnyű volt. Egy kevéske levest ettem csak, de alig bírtam a torkomon letuszkolni. Olyan erős volt a fájdalmam, hogy még hánytam is miatta... szerencsére a gyógyszertől elmúlt, aztán visszafeküdtem az ágyba... Miután felébredtem apával megnéztünk egy filmet, utána befejeztem a tegnap megkezdett horgolást és most itt tartok. Nem sok mára, de annyira rosszul indult a nap, hogy örülök ennek a kevéske dolognak is. Legalább befejeztem azt, amit tegnap este elkezdtem. Egy bögrefogóról van szó amúgy. Cicás méghozzá. :) Nagyon édes és nagyon könnyen elkészíthető, öregnek vagy fiatalnak is. Később jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése