Filmmánia: Tajtékos napok

Hát mondanom sem kell, hogy a nagy reklámja után nagyon kíváncsi voltam a filmre. Mivel francia, ezért egy kicsit ódzkodtam tőle, nem vagyok oda ugyanis a francia filmekért. De Omar Sy nagyon megtetszett az Életrevalókban, és persze ott van Audrey Tautou is. Hónapok vártam, mire sikerült megszereznem a filmet.
Az előzetes és részletek alapján elképzeltem valamit a filmmel kapcsolatban. Tudtam, hogy nagyon mesebeli film lesz, egyrészt mert francia... De amit tapasztaltam a film nézése közben, az... teljesen ledöbbentett. Édesapámmal néztük együtt, ő csak fogta a fejét, képtelen volt felfogni a látottakat. :D
Hát mit mondjak, a film fantasztikus a maga módján és borzalmas is. Újra nem biztos, hogy megnézném, az ember agyát nagyon leszívja.

Az eleje nagyon tetszett. Colin háza elképesztő, még a koktél zongora is. Itt még nagyon színes, mozgalmas, bohókás volt a cselekmény. Aztán ugye mikor Chloe megbetegszik, egyre sötétül el a világ, egyre megy össze a ház, ahogy egyre fogy a lány ideje és a fiú pénze.
Elég nehezen emészthető film úgy gondolom, és nem is ajánlom feltétlenül megtekintésre, de ha valaki kedveli a francia filmeket és nem ódzkodik a túlságosan is elvont, szürreális, művészfilmektől, akkor hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése