Napló: rossz közérzet

Tegnap éjjel volt A sejt a tévében, de képtelen voltam végignézni... Mikor egy órán belül 5 reklámblokkot tesznek be, az kicsit fel is cseszi az agyamat és elveszi a kedvemet a filmtől... Hát ez történt. Amúgy is piszok fáradt voltam, reggel korán keltem, egyrészt mert nővérem hazajött és előtte fel akartam kelni, hogy hazaér, másrészt unokatesóm megkért, hogy vigyem el a kislányát sétálni és persze szívesen igent mondtam, ki tudna ellenállni egy ilyen cuki kisbabának? Szóval zuhany, kaja és mentünk, mert jött velem nővérem is. Még egy órát elvoltunk a babócával a lakásban, játszottunk vele, beszéltettük, megnevettettük, hasonlók, aztán két órát sétáltunk vele, utána még palacsintáztunk egyet, beszélgettünk egy darabig és eljöttünk. Még benéztünk a festékboltba és sikerült textilfestéket szereznem! Igaz, drágább, mint Pesten (érdekes...), de nem érdekel. Van és kész. Még majd anyagot kell hozzá szereznem, amire festhetek. Utána hazamentünk, de gondoltam elugrok a boltba, mert láttam az újságban, hogy baglyos-karácsonyos szalvétát árulnak most és kíváncsi voltam rá. A szalvétát végül nem találtam, de vettem süteményszaggatót, csillag alakút, 6 különböző méretű csillag egy csomagban és még 250 forint sem volt! Meg egy adventi különszám újságot is beszereztem. Utána haza és este aztán csak elvoltam. Fordítgattam, filmet néztem, semmi különös.

Az utóbbi két napban nem voltam valami jól. Borzasztó fejfájásom volt és enyhe hányingerem. Szörnyű volt. És nagyon aggódtam, hogy esetleg még valami párosul melléjük és nem mehetek a babóca közelébe miatta. De nem volt semmi hálisten. És ma már egyáltalán nem is fájt a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése