Napló: Szerda

Ma Pesten voltam. Megint elkísértem aput. Szokásos történt, engem kirakott az Arénánál, aztán ment a dolgára.
Mivel már 10 előtt ott voltam, ezért előbb vettem magamnak kaját és lazán megettem, közben cikkeket olvasgattam (köszi mekis wifi). Aztán megnéztem apunak, amit kellett és aztán csámborogtam, meg vettem egy kávét, amitől rögtön felébredtem hálisten. Benéztem a kreatívos boltba, de nem jártam sikerrel, aztán voltam ruhaüzletben cipőt nézni, mert van ajándékkártyám, de végül nem vettem meg, amit kinéztem. Egyrészt mert 16000 Ft volt a cipő, másrészt a külseje nem nyert meg teljesen. Utána még csámborogtam, majd 11-kor mentem moziba. A Last Vegas-t néztem és el kell mondanom, hogy ez a film fantasztikus!! :) Annyira jól szórakoztam, szuper poénokkal van tele a film, sokat nevettem. Utána szintén nézelődtem, cipőket elsőre, de másik üzletben nem volt olyan, amilyet szerettem volna, ezért inkább ruhákat kezdtem nézegetni. Végül vettem két nadrágot, mert a mostani nadrágjaim gázosak vagy nagyok. Nem vagyok teljesen elégedett velük, de jobb, mint a semmi. Egyszerűen sosem találok olyan nadrágot, amilyen szeretnék. Nekem elsődleges szempont, hogy kényelmes legyen. A nadrágok 99%-a olyan anyagból van, amiben képtelenség mozogni, leülni meg meg se próbálja az ember, mert lecsúszik bokáig... >.< Mivel nem vagyok modell alkat, ezért nekem duplán nehéz. Ugh. Közben végzett apu is, így csatlakozott hozzám és utána elmentünk az arabboltba szénért, meg hasonlókért. Aztán az Obi-ba, ahol vettem pár karácsonyfadíszt. :) Után átsétáltunk az Auchan-ba, vettünk kaját, vizet, meg pár apróságot és nyomás haza. A másfél órás utat hazafelé pontosan 1 óra alatt tettük meg. El lehet képzelni, apu milyen tempóban vezetett. :D
Ja és a turkálóban szerzett Dorothy Perkins ruhámban voltam, egy cicanadrágot és a szegecses bokacsizmámat vettem fel hozzá. A hajamat feltűztem kontyba és kisminkeltem magam. Szuperül éreztem magam, végre egyszer tényleg szépnek. Hihi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése