Ajánló: Hogyan legyek jó nő? stílusiskola

Hatalmas rajongója vagyok Takács Nórának és az ő "Hogyan legyek jó nő?" rovatának. :) Mindig szuper praktikákat, trükköket mutat be, amiket tényleg egyszerű elkészíteni. És nem csak ilyen dolgok az érdekesek a videóiban. Nagyon szeretem a receptjeit és sminkelési, arcápolási, hajápolási trükkjeit is. Már jó párat ki is próbáltam. ^^

Ma például az egyik pólóátalakításos videójában látottakat próbálgattam. Azt, amiben ombrés pólót készített textilfestékkel. Nos, az én próbám arra volt jó, hogy rájöjjek, ez a technika nem jó, hogyha formákat akarunk a pólóra dekorálni... :D Egy szép szívecskét szerettem volna, de persze az egész elfolyott... De sebaj, attól még fogom ezt a technikát alkalmazni, csak nem próbálok formákat rászerkeszteni az anyagra... Arra is van persze trükk Nóra tarsolyában. Egy másik fajta textilfestékkel. Úgyhogy most annak kell utánanéznem, hogy hol lehet olyat beszerezni, mert szeretnék karácsonyra cukiságokat készíteni ezzel a technikával.
A másik, ami nagyon tetszett a videói közül az az volt, mikor azt a díszpárnát készítette. Ezt is szeretném majd kipróbálni, de majd karácsony után. Ugyancsak így fogok eljárni a farmermasnijával is, csak talán nem pont farmerból. Bár most szelektáltam ki két farmernadrágot, azokat össze lehetne vagdosni. Nagyon tetszett a gombgyűrűs videó is és ezt viszont még karácsony előtt kipróbálom, mert ez is szerepel a karácsonyi ajándék ötleteim között. ^^ Csak gombokat kell találnom hozzá. Az alkotók boltjában találtam pár érdekes darabot, nem is drágák. Kettő dolog van még, ami szeretnék megpróbálni elkészíteni. Az egyik a hógömb, a másik pedig a barátságkarkötő. A karkötőt a barátnőimnek, a hógömböt pedig valószínűleg csak magamnak. Bár, ha a teszt darab jól sikerülne, akkor lehet, hogy csinálnék még belőle. Majd meglátom. :)

Szóval érdemes körbenézni a videói között, mert nagyon érdekesek, praktikusak, ötletesek, rengeteg dolog van, amire nem is gondoltam volna, hogy el tudnám készíteni, de Nóra mindent alaposan elmagyaráz a videókban. A másik pedig hogy tényleg azok a praktikái, amiktől tényleg jobb nő lehetek, egyszerűen fantasztikusak. Sokat lehet tanulni tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése