Napló: szikrázó szerda

Csodás nap volt a mai. Nagyon hideg volt, de egész nappal hétágra sütött a napocska, és ettől nagyon jó lett a kedvem.
Reggel apuval együtt reggeliztünk. Csináltam virslit és jól bevirsliztünk. :) Aztán elmentünk vásárolni. Szeretek vele együtt vásárolni. Apu nagyon vicces és mindig vicceket mesél, meg elbohóckodjuk az időt.
Vásárlás után egy kicsit zenét hallgattam, kifestettem a körmömet, aztán újra nyakamba vettem a várost. Szerettem volna citromos teát venni, de sajnos csak fekete teában volt citromos ízű. Nem rossz... de Olaszországban annyi fekete teát megittam, hogy az egy életre elég volt. :D Voltam DM-ben is, két körömlakkal távoztam, aztán irány a fonalas bolt. Vettem egy klassz fehér színű fonalat, amiben kis fekete és barna bigyók, szöszök vannak. Majd cicát szeretnék belőle készíteni, és ahhoz tökéletes lesz.
A délután további részében nem sok minden történt. Zenét hallgattam és közben megcsináltam az új kinézetet ehhez a bloghoz. Nagyon-nagyon tetszik, elégedett vagyok a végeredménnyel. ^^ Úgy terveztem, hogy karácsonyra változtatok majd rajta, de ez most úgy tetszik... nem lenne szívem hozzányúlni. De majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése