Horgolás: tervek, inspirációk

 

A horgolás egy fantasztikus dolog. Szuper jól néz ki, bármi is legyen az. Sál, kesztyű, sapka, ékszer, ruhanemű. És nem is olyan bonyolult, ha egyszer az ember veszi a fáradtságot, odafigyel akár egy leírásra, akár egy tutorial videóra.
Rengeteg szuper dolgot találtam már, amiket mindenképp el szeretnék készíteni. Sálat, ez szerintem alap. A saját, kézzel készített, egyedi sálam. Kesztyűt, sapkát, ékszereket. Rengeteg mindent. Beszúrok egy videót, ami egyrészt nagyon megtetszett és az elkészítésének gondolata nagyon foglalkoztat, másrészt az elkészített darab nagyon jól néz ki és még egyszerű is elkészíteni a kezdőknek (akárcsak én) is!


Még nincs vége! A teljes poszt megtekintéséhez olvass tovább!




Ebben a videóban egy fülmelegítőt készít el a lány, akit amúgy Chantelle-nek hívnak. Ahogy keresgéltem youtube-on ilyen fülmelegítős videók után, azonnal megtetszett ez az egy. Kívülről is fantasztikus néz ki, a színe is nagyon klassz és a design is nagyon tetszik. Igazán stílusos és még hasznos is télen, nemde? És ezen pozitív tulajdonságai mellett még szuper egyszerű is elkészíteni. Bár bele telik egy kis időbe persze. Chantelle a videóban elmondja, hogy neki 2 órába telt. Nekem valószínűleg 3-4-be is beletelne, de abszolút megérné az időt és fáradtságot. Mindössze a sima és a dupla öltéseket kell ismerni hozzá és meg is van az ember.
Érdemes benézni a youtube fiókjába, rengeteg jobbnál jobb videója van. Nem csak kötés és horgolás, de smink videók és mindenféle klassz divattal kapcsolatos is. :) Nekem nagyon szimpatikus a lány, fel is iratkoztam azonnal a csatornájára, szeretem az ilyen kreatív youtube-osokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése