Make up: Aranyló körmök

Jó ideje már, hogy nem festettem ki a körmöm. Valamiért bármilyen színt is tettem fel, nem tetszett. Nem a lakkokkal volt a probléma, hanem velem. Az ujjaim vaskosak és nem szépek, ezért nem szeretem őket túlságosan hangsúlyozni. Márpedig egy körömlakk eléggé vonzza a tekintetet... És emellett tetszett is a natúr köröm. Régen pont az ellenkezője voltam ennek. Folyton lakkoztam a körmöm és nem szerettem, ha nincs rajta semmi. De hát akkor kedvem is volt hozzá, meg időm is... Mert mire megszárad a lakk... És ha azt hiszed, hogy meg is száradt, elkezded használni a kezed és bumm, máris tönkretetted.
Nos, tegnap egy videóban láttam egy lányon arany színű lakkot, és nagyon tetszett, úgyhogy úgy gondoltam, én is ezt fogom tenni és bearanyozom a körmeimet. Többféle aranylakkom is van, mert régebben keresgéltem, miután az egyik kedvenc japán énekesnőm körmein megláttam ezt a színt. És ez az arany a kedvencem az összes közül.
Körömlakkok közül a legjobban az Essence lakkjait szeretem. Nagyon szép színük van, elég jó tartósak és jól száradnak is. Ez a lakk, ez az arany, a 'Twilight - Breaking Dawn part 2' kollekcióból való, és a szín neve "Egy darabka örökkévalóság".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése