Horgolás: hópehely


Itt is van a legújabb horgolással foglalkozó bejegyzés. A hétvégén már átlépünk decemberbe és megkezdődik az adventi időszak. Már korábban is említettem, hogy idén adventi koszorú készítésbe fogok. Sokat gondolkodtam, hogy milyen is legyen a koszorú, és úgy néz ki végre döntöttem. A nővérem is kicsit besegített.

Még nincs vége! A teljes bejegyzés elolvasásához olvass tovább!






Szóóval, a koszorút úgy képzeltem el, hogy a moha koszorúalapra a négy gyertyatartó üveg lesz. Eredetileg piros bogyókat képzeltem el melléjük, de annyira belejöttem a horgolásba, hogy úgy döntöttem, a koszorút is ezzel fogom díszíteni. Elsőre virágokra gondoltam, de az annyira nem karácsonyi, ezért inkább hópehelyre változtattam a tervet. :)

Nos, tehát az elképzelés megvolt, márcsak meg kellett valósítani. Mivel még sosem csináltam hópelyhet, egy kicsit féltem tőle, mint minden új motívumtól persze, hiszen még kezdő vagyok. Youtube-on keresgéltem egy hasznos videót. Találtam is egyet, de abban magic ring-gel csinálták, ami nekem nem is nagyon tetszik és nem szerettem volna most belekezdeni a tanulásába. Meg az elkészítés során nagyon figyelni kellett volna a láncok számára, de olyan a fonalam, aminél ez nehezen ment volna nekem. Így kerestem egy másik videót. Mikor először elkezdtem, egyáltalán nem az lett az eredmény, mint a videón. Az enyém össze is kunkorodott már a második sor duplalánc után... nagyon elszomorodtam, újra próbáltam, de akkor sem ment. Megpróbáltam a másik fajta fonalammal, azzal egész jól ment, szóval nem azzal volt a gond, hogy rosszul csináltam volna a mintát. Ismét visszatértem a másik fonalamhoz és hihetetlen, de sikerült! :D Bár egy órába tellett, mire megcsináltam, mert közben beszélgettem a barátnőmmel és zenét is hallgattam, de kész van és nagyon szép lett. Fogok majd hozzá csinálni egy tutorial videót és külön leírást, de most még szeretnék legalább egyet horgolni. Majd jelentkezem, addig is hoztam képeket a hópehelyről~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése