EMA 2013: It. is. official.

#EMAzing
#EMAzing

#EMAzing
#EMAzing
 Nem írtam egy ilyen posztot, mert nem volt mit bele írni... De most végre van valami, amit érdemes megemlíteni oh my gosh... Jelöltek voltunk mi, Alienek, az EMA-n legjobb rajongói tábor kategóriában és ugye mondanom sem kell, hogy MEGNYERTÜK!! ^____^ Olyan boldog a kicsi szívem... A srácok megint teljesen el vannak tűnve, az utolsó dolog, amire emlékszem, az a Durch dn Monsun projekt volt, de az is már mikor volt... :(
Természetesen hipercuki kis köszönővideót is kaptunk az ikrektől. Még nem néztem meg, ezt meghagyom holnapra, de képet láttam és... Bill most komolyan ugyanúgy néz ki, mint azelőtt, hogy leborotválta a haját. :D De cuki. Cukik, mindketten. :) És alig várom, hogy megnézzem a videót, amit azok a lányok csináltak, akik kint voltak LA-ben a srácoknál a stúdióban!! Vajon tényleg hallották az új dalt? Vajon milyen? Vajon mit beszélgettek? Vajon említettek valamit az ikrek? Az albumról? Turnéról? Aww... Túl sok kérdés. :D Ha én lettem volna ott, egész idő alatt a fülüket rágtam voltam némi infóért! Haha.
Ideje eljárni az ünnepi táncot, üvölteni egyet, elénekelni egy-két nótájukat és hülyén vigyorogni napokig... :D Mert ilyenek vagyunk mi, Alienek. A legjobb és legnagyobb rajongók a világon~ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése