Napló: Forever 21 + Pest + cipő + kreatív

Életemben először szerettem volna rendelni a Forever 21 oldaláról. Rengeteg szuper cuccot találtam, barátoknak, nővéremnek apróságokat karácsonyra. Minden jól ment. Beregisztráltam, vásárolgattam, mindent bepakoltam a kis kosaramba. Aztán mikor végeztem a nézelődéssel és vásároltam volna, akkor ütött be a baj. A szállításnál nem engedte kijelölni a címemet! Azt írta ki a rendszer, hogy az én országomba jelenleg nem szállítanak. Mi van? Gyorsan megnéztem és amúgy szállítanak oda, de az persze nincs sehol leírva, hogy éppen most miért nem. Gyorsan elkezdtem keresgélni email cím után, hogy írhassak nekik a kérdéssel kapcsolatban. Alig találtam végül, hogy hol tudok nekik üzenni. És akkor sem biztos, hogy jó helyre írtam nekik... Vannak különböző kategóriáik, amik szerint az üzeneteket csoportosítják. Nos, én az észrevételekhez írtam nekik. A vásárlás/szállítás-hoz nem tudtam, mert ahhoz kellett volna a vásárlás azonosító kódja, ami ugye nekem nincs. Úgyhogy maradt az észrevételes. Remélem legalább még ma éjjel vagy holnap válaszolnak és kiderül, hogy mi ez az őrület. És hogy gyorsan megoldódik és szállítanak megint ide. :(
Holnap ismét megyünk apuval Pestre. Yay! Megnézem a moziműsort, hátha lesz valami érdekes... megnéztem. Lesz Insidious, Szupercella, Khumba és Gravitáció lesz, amire betudnék ülni. Tehát nem fogunk mozizni. Hm. Nem baj. Akkor majd vásárolgatok. Meg fogom venni azt a cipőt, amit kinéztem a Bershkában, ha még lesz a méretemben. Mert az a cipő irtóra tetszik. És még New Yorkerbe is be akarok menni szintén cipőlesre. Aztán úgy fogok körbe nézni, hogy hátha látok valami klassz karácsonyi ajándéknak valót.
Kreatívos boltba is szintén belesek majd. Utána hazafelé még a kreatív hobbi üzletébe akarok bemenni az Üllőire. A füzetükben bejelöltem pár dolgot, amit talán szeretnék beszerezni. Meg a Savoya-ba is talán benézünk, mert ott is van egy szuper kreatívos volt, amit múlt héten fedeztem fel. Tök olcsón találtam meg azt, amit szerettem volna. Hú, apa nem lesz teljesen oda, hogy ennyi helyre elcipelem, de... évente 1-2 alkalommal járok Pestre, márpedig ami nekem kell, azt csak ott tudom beszerezni vagy netről, de nem fogok 1000 ft postát fizetni, ha bemehetek személyesen és nem kell vásárlás után még a szállításért is fizetnem.
Hát ennyi. Ismét hosszú napom lesz holnap, de alig várom! Főleg a reggeli jegeskávémat~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése