Napló: a 2013-as Carrie

Nagyon szeretem Stephen King alkotásait. Könyvét elolvasni még nem volt szerencsém ugyan, mert rengeteg könyvet kezdtem már meg, mindig olvasok valamit és nem volt időm még besorolni egy King könyvet... De ami késik nem múlik! Egyszer erre is sort kerítünk, addig pedig maradnak a filmek. Tudom, hogy a filmeket mindig átírják, és ritkán adják vissza azt, ami a könyvben lett megírva, de én mégis nagyon szeretem a filmeket. Jó néhányat láttam már. A halálsoron és A remény rabjai a két kedvencem. Elképesztő mind a kettő. A remény rabjait először paródiában láttam, aztán nem is tudom... talán láttam pár részletet belőle tévében? Vagy aputól hallottam róla? Nem emlékszem, de letöltöttem, megnéztem és beleszerettem. De kedvelem a Cujo-t is, A rózsa vérét, az Atlantisz gyermekeit is, a Ragyogást és a Rémmesék könyvét is.
És azt hiszem lett még egy kedvencem. Most néztem meg a Carrie-t. Igaz, hogy ez új feldolgozás, majd megnézem egyszer az eredetit is az biztos, de szeretem ennek a új filmnek a szereplőit, ezért muszáj volt megnézni. Sajnos neten csak borzalmas minőségben találtam meg és felirat sincs hozzá... De azért megnéztem és szerintem tök jó. Remélem fogják majd itt nálunk is adni moziban, mert tuti elmennék rá. :)
De úgy gondolom, hogy a film olyan... kicsit befejezetlen számomra vagy nem is tudom. Nem szeretem az olyan filmeket, amik csak úgy véget érnek. Annyira jó volt a bálos rész, meg az utcajelenet, aztán csak hazamegy, késeket állít az anyjába és magukra dönti a házat? Határozottan a Carrie könyv lesz az első, amit el fogok olvasni. Érdekelnek a részletek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése