Horgolás: Horgolt virág


Ma neki láttam a következő horgolási kihívásomnak, mégpedig egy virágnak. :) Elég hosszú ideig keresgéltem youtube-on egy jó kis videó után, ahol egyrészt azt a fajta virágot mutatják meg elkészíteni, amit én is szeretnék, másrészt a videó nem rossz minőségű, jól kivehető az útmutatás, és a videó készítője is jól érthető, nem siet el semmit. Egy Yolanda nevű hölgy videó mellett maradtam végül. Őszinte leszek, úgy álltam neki elkészíteni a virágot, hogy azt gondoltam, borzasztó sok ideig fog tartani és borzasztó nehéz lesz. És nagy csodálatomra nem így volt. Nagyon élveztem elkészíteni, pont azért, mert nagyon egyszerű, könnyen értelmezhető. A videó nagyon nagy segítség volt természetesen. És hát a minta amilyen könnyű, olyan fantasztikusan néz ki kész állapotában. Az első sor elkészítése után azt gondoltam, hogy a fonalam miatt nagyon kicsi lesz a virág, de ez sem így lett. Pont az a méret, amit szerettem volna! Hihetetlenül boldog vagyok emiatt. Mindjárt hozzá is fogok a következőnek! :D A fonalam színe meg csak hozzáad a virághoz egy pluszt. Alig várom, hogy megjöjjön a bross hátlap, és felrakva elkezdhessem hordani ezt a csodát. Imádom a brossokat, bár nekem egy sincs, mert még sehol nem találtam olyat, amit szívesen megvettem volna. De ezzel a gondom meg is oldódott. Veszek fonalat és elkészítem magamnak, úgy, ahogy szeretném. Évekkel ezelőtt kellett volna belefognom a horgolásba. Azt sajnálom, hogy a kötést abbahagytam.
Még általános iskolában ha jól emlékszem, háztartástan órán kötöttünk és nekem nagyon megtetszett. Próbálgattam otthon, de egy idő után elfelejtettem, hogy hogyan kell, az iskolában hamar mást kezdtünk csinálni és abba maradt. Aztán tavaly előtt talán volt az, mikor újra elővettem a kötést, egy ideig csinálgattam is. Azt hiszem egy hatod darabnyi sál kész is van már a kötőtűmön. :D
Van még egy dolog, amit muszáj megmutatnom, mert elképesztő!

Még nincs vége! A teljes poszt megtekintéséhez olvass tovább!






A videó szereplője Jayna Grassel, aki a JJcrochet.com alapítója és 8 éves kora horgol. Na, de a videó érdekessége az, ahogy Jayna kevesebb, mint 2 perc alatt horgol egy virágot, miközben magáról mesél. Hihetetlen gyors a keze! :D
 

Az én kicsi virágom... :) Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése