Napló: Csomag Japánból

Megjött a kis csomagom Japánból. ^w^ Benne a két KAT-TUN lemezemmel. Most szuper excited vagyok, mert arra ugyan emlékeztem, hogy mit rendeltem, de arra már nem, hogy a borítója milyen lesz. Mert ugye több fajta borítóval adták ki a lemezeket. Nekik ez a heppjük... Úgyhogy mikor kinyitottam a csomagot és kivettem az egyiket, majd a másik lemezt, leesett az állam. A "Keep the faith" lemez semmi extra, ezt tudtam, hogy fog kinézni. Na, nem mintha nem lennék emiatt kevésbé izgatott, hogy itt van. :D

Még nincs vége! A teljes poszt megtekintéséhez olvass tovább!



 (két lemezes, az elsőn vannak a dalok, a másodikon meg a videóklip)

A másik lemez, amit rendeltem a "Lips" volt. Na ennél esett le az állam! Ugyanis a borítója arany színű! Annyira hihetetlenül jól néz ki, hogy csak ámulok.



Nem volt egyszerű képet csinálni róla, mivel csillog össze-vissza és most csak lámpafény van, de megpróbáltam a maximumot kihozni a képekből. Azért valamennyi látszik belőle... Szintén két lemez van, az elsőn a dalok, a másodikon a fantasztikus videó. Azért is külön örülök ennek a lemeznek, mert ez volt az első dal, a Lips, amit hallottam a srácoktól annak idején és ennek a videója volt az első PV, amit láttam. És mondanom sem kell, azonnal beleszerettem és azóta is ez a legnagyobb kedvencem tőlük. c:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése