Napló: Életjel

Karácsonyi zene bekapcs és írjunk egy kis blogot...
Az utóbbi pár napban nem voltam valami aktív. Egyrészt, mert Halloween volt és rákészültem, másrészt sokszor nem voltam itthon, meg hasonlók... Mindig akad valami, ami elvonja a figyelmem.

A halloween tök jól zajlott szerintem. Faragtunk tököt, megcsináltam a kis lámpásaimat, szám szerint öt darabot, azóta is kint lógnak a bejárati ajtó fölött. :) A poszt végén rakok be képeket is majd róluk, mert tényleg büszke vagyok rájuk. Az ablakomra is sok mindent csináltam, szellemkastély, szellemek, denevérek, minitemető, etc... irtó klasszul nézett ki. :) Még ma is hallottam, ahogy elbattyogtak az iskolások az ablakom előtt ebédre menet, hogy milyen klasszul néz ki. :D Igazán jól esett. Már az esetek többségében inkább kinyírnám a kis nyavalyásokat... xD Viszont sok mindent nem csináltam meg végül az eltervezettek közül. Akartam girlandokat csinálni, de végül nem volt kedvem, ahogy a kis pálcikás dolgokhoz sem. :/ Majd talán jövőre. Ma a díszeket le szedtem az ablakomról. Úgy terveztem, hogy a következő téma a Supernatural lesz, de még nem biztos. A három főszereplőről készült mintát kiraktam, de a többiben nem vagyok biztos. Még talán egy felirat, meg a véres tenyérnyom kikerül.

A halloween lezártával már ezerrel a karácsonyon jár az agyam. :D De ezt majd egy külön bejegyzésben tárgyalom.
Nagy Mentalista lázban égek. Nagyon szeretem a sorozatot, a főszereplő karaktere elképesztő. És tudom, hogy elcsépelt a fő szál, főleg 5 évad után nagyon unalmas, hogy még mindig Red John után nyomoznak, de én nem bírom megunni. Most az 5. évadot bújom, és szerintem csak egyre izgalmasabb lesz a sorozat. :)

És akkor most jöjjenek az ígért képek... olvass tovább!!




(egy kis nasi halloween-ra^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése