Karácsonyi készülődés: az első ajándék


Barátnőm a szülinapi és karácsonyi ajándékát egyben fogja kapni úgy döntöttem... Amúgy is egész közel van a két ünnep egymáshoz. Na. És az első ajándéka meg is van! Sokat gondolkodtam, hogy mit lehetne... Most lemezt nem akartam, mert abból nem tudtam volna amúgy sem választani, mindketten rengeteget szeretnénk magunkénak tudni... :D Ezért arra gondoltam, hogy egy naptárat fogok neki adni. Kitűzői vannak, bögréi is, a jegyzetfüzeteknek nem vagyok híve, úgyhogy nagyjából mindent kilőttem. Maradt a naptár. Találtam egy ilyen is mini naptárat, amiben a napok is szépen látszanak, valamennyit jegyzetelni is lehet bele, de ami a legtutibb benne, azok a képek! Nagyon tetszenek a képei. :) És 2014/2015-ös, ami elvileg azt jelenti, hogy valameddig 2015-ben is lehet használni, nem igaz? xD Na mindegy. Ez lesz. Meg kap majd még mellé egy kis mécsest, amit én fogok megcsinálni üvegfestékkel, cuki mintákkal díszítve. Meg is találtam már hozzá azt hiszem a megfelelő képet, amit rá fogok festeni az üvegre. De még gondolkozom rajta. Majd halloween után akarok a mécseseknek nekifogni, addig még lesz időm átgondolni a tervet. Pontosítani.
Másik barátnőmnek viszont nem nagyon tudom mit adjak... :/ Talán keresek majd valami szép sálat, kendőt, vagy valami hasonlót. Karácsonyig még egyszer elkéne mennem Pécsre és ott körülnézni. Ebben az esetben nehezebb a döntés, mert barátnőm nem igazán abba a kategóriába tartozik, mint mi. Nem szereti azokat a zenéket, mint mi. De majd kiokoskodom. Mint mindig.
Nővéremnek már egy része megvan, meg majd lehet, hogy valami könyvet kap, mert mondta, hogy van egy pár könyv, amit szeretne beszerezni vagy ajándékként megkapni. Kikérdezem és meglátjuk. :) Hopp, eszembe jutott! A minap egy szuper, az egyik kedvenc boltomban voltunk, ahol mindig nyálcsorgatóan kinéző dolgok vannak és nővérem több tárgyról is megjegyezte, hogy milyen jól néz ki, így még az is esélyes, hogy onnan kap valami cukiságot. :) De hogy a millió kis apróság közül hogy fogok választani... Biztos, hogy élvezni fogom, ugyanakkor a pokolra is fogom kívánni a karácsonyt, de nem érdekel. A halloween után a karácsony a kedvenc időszakom. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése