Horgolás: Horgolt szívek

 

Tegnap beszereztem egy nagyon szép színű horgoló fonalat. Az ára elég borsos volt, de lévén, hogy 120 méter, nekem elég sokáig elég lesz. Úgyhogy bele is fogtam a horgolásba. Eleinte nagyon nem ment. Egy szívet szerettem volna készíteni, youtube-on találtam egy klassz kis videót, ahol elmagyarázzák hogyan kell megcsinálni. Hát bárhogy próbálom, nekem nem akar összejönni... Emiatt elég csalódott vagyok, úgyhogy inkább kerestem egy másik videót, egy másik fajta szívvel, hátha azzal többre jutok. Nos, bár nagyon megszenvedtem vele, mert egyrészt nagyon fáradt voltam már, mikor nekiálltam, meg a lámpám sem a legideálisabb hozzá, és folyton elrontottam a számolást, nem tudtam már, hogy hol tartok. Vagy 6-7-szer kezdtem újra, mire végre sikerült megcsinálnom. Azóta újabb kettőt is készítettem, a harmadikat már fejből. Egyenlőre még egy kicsit furcsa a formájuk, még gyakorlok, de nagyon tetszik. Alig várom, hogy mást is megpróbáljak. Virág minták után már el is kezdtem keresgélni. Valamint másik színű fonalat is szeretnék beszerezni, vastagabbat is, remélhetőleg olcsóbb kategóriásat, mert még a végén karácsony előtt lemerítem a kártyámat...
Csináltam képeket a kész darabokról. Íme:

Egy rózsaszín, színátmenetes fonalat választottam. Rég óta szemeztem már az ilyen átmenetes fonalakkal a kirakatban. A negyedik szívecske az első videó alapján készült, nem sikerült valami jól... :/ Pedig az elkészítése pofon egyszerű. De nem adom fel a próbálkozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése