Karácsonyi készülődés: karácsonyi díszek


Mégsem tudtam megállni... :D Annyira benne vagyok az egész karácsonyi készülődésben, hogy muszáj volt valamit készítenem. ^^

Még nincs vége! A teljes poszt megtekintéséhez olvass tovább!




Az egész ötlet alapja ez volt:
Apró kis dobozkákat, gyufásdobozt, vagy gémkapocs dobozt bevontak színes papírral, átkötötték egy darab raffiával és a képen girlandként van ez az egész megcsinálva.
Apróbb változtatások után az enyém ezt a végkifejletet kapta:
  Különböző ceruzás és tollbetétes dobozokat hoztam haza, három-négy darabba összevágtam őket, aranyszínű krepp papírral vontam be őket és majd kapnak egy darab raffiát ők is, ahogy az eredetiben van, csak nemszínes lesz, hanem csak natúr színű. Nem girlandnak fogom őket összekötni, hanem úgy gondoltam, hogy a nappaliban lévő lámpáról fogom őket lelógatni. Összesen 10 darab van, különböző hosszúságú raffiát kötök rájuk, és úgy fognak lógni. Szerintem nagyon jól fog kinézni és alig várom, hogy felrakhassam őket. :)
Tegnap találtam egy nagyon jó kis tutorialt arról, hogy hogyan kell a 'lucky star'-t elkészíteni. Eddig egy darabot készítettem belőle, de nagy tételben tervezem elkészíteni! :D Lesznek fehérek és pirosak. Nagyon egyszerű elkészíteni őket és szerintem nagyon mutatós és cuki. Nem kell ragasztgatni, nem kell varrni, csak fogod a papírcsíkot, kötsz rá egy csomót, aztán ide-oda hajtod párszor, majd lezárod, itt-ott megnyomkodod és már kész is. :D
A tutorial-t megtalálhatjátok youtube-on, a linkje: LUCKY STARS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése