Napló: Saturday

Ma egész nap az új Glee számaimat hallgattam. Elsősorban a Beatles feldolgozásokat. Egyszerűen fantasztikus az összes dal. Let it be, Here comes the sun, Help, All you need is love, Hey Jude. Másrészt a The Quarterback epizód dalait hallgattam még. If I die young, I'll stand by you, Makes you feel my love. Szívfacsaró az összes. Persze ezek mellett egy csomó másik dalt is leszedtem. Yesterday, My dark side, It's time, Mamma mia, Next to me, Wings, Don't speak, Blow me one last kiss, Chasing pavements, Locked out of heaven, etc.
 
És szuper jó hangulatba hoztak a pakolászásomhoz. Mert tudni kell rólam, hogy folyton pakolok. Régen mindig olyan voltam, aki elrakott minden kis kacatot, szóval lett egy hatalmas adag lom felhalmozva a szobám minden szegletében. Szekrényekben, dobozokban, fiókokban, mindenhol. Nos, miután hazajöttem Olaszból, az volt az első, hogy a szobám tartalmának felét kidobtam a francba. Olyan felszabadító érzés volt! És bár azok eltűntek, még mindig úgy érzem, hogy zsúfoltság van a szobámba, de hiába pakolok és pakolok, ez sehogy sem szűnik meg. Pár napja a szekrényem polcait pakoltam át, ma a vitrines részt pakoltam át, onnan is jó adag cuccot kidobtam. Viszont így is sok minden maradt és hogy ne kelljen azt bámulnom, fóliát ragasztottam az üvegre, így nem látni annyira be és nem olyan zavaró. Igazából egész jól néz ki. Eredetileg üvegfestékkel akartam valami mintát rá, de azt hiszem maradok ennél a verziónál. A legjobban a szekrényem tetején lévő doboz hegyek zavarnak. >.< Ki akarom őket paterolni valahova!! A legtöbb ruhával van tele, de van köztük kacatos is. Lehet, hogy holnap nekikesek és csinálok velük valamit. Menniük kell és kész.
Megnéztük nővéremmel az American Horror Story eddig lement 3 részét az új évadból. Az alapötlet tetszik, mert szeretem a boszorkányos témát. Viszont a frankeinstein-es cucc az gáz! Meg a csaj, Zoe... fúj. Borzalmas karakter. Egy ostoba picsa, pont, mint az előző évadokban... Awesome. 
Jessica Lange mint mindig, most is csodásan fest és elképesztő. Már csak ő miatta érdemes nézni a sorozatot. Sara Paulson a 2. évadban nem volt kedvencem, de itt eddig nem rossz, sőt. Remélem megmarad jó karakternek. Emma Roberts meg elmehet a francba. Eleve utálom a csajt, szerintem rossz színész is, a karaktere borzalom. Ugh.
Hát úgy egyenlőre ennyi róla a véleményem... Majd később még úgyis írok róla.
Megnéztem ma a The Internship című filmet, ami ugye arról szól, hogy két hapek elveszti az állását, eléggé le vannak égve, kilátástalan a helyzetük, egyszer úgy döntenek, hogy jelentkeznek a Google-höz munkára. Persze semmit nem értenek a számítógépes cuccokhoz, értékesítőként, házalóügynökként dolgoztak előtte... De klassz film. A hangulat szuper, a környezet, díszlet szuper, a színészek is. Mikor elmennek bulizni és végül egy sztriptízklubhoz hasonló helyen kötnek ki, na az meg egyenesen csúcs volt. :D Valamiért a gyengéim az ilyen csapatépítős, barátkozós filmek, ahol a főszereplők eleinte bénák, de a végére ők válnak a legmenőbbekké. A vége különösen jó lett. Kellemes hétvégi kikapcsolódás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése