Napló: superheroes

Szeretem én a Marvel-t. Legalábbis a Thor-t, meg a Vasembert. De tudjátok mi akaszt ki de rohadtul?! A kicseszett Batman, meg az a gyagyás Pókember. Régen szerettem mindkettőt, de mióta megcsinálták róluk ezeket az übergagyi filmeket, azóta hánynom kell tőlük. A Dark knight rises egy kalap szart sem ér. Christian Bale-t ki nem állhatom. Pocsék színész. Elkezdtem nézni én a filmet, de 10 perc után elkapcsoltam, mert néztem és nem fogtam fel belőle semmit, szinte bele aludtam, annyira untam... A régi, Clooney-féle Batman, meg az azelőtti filmeket imádom, de ezek a mostaniak... szörnyűek.
Maguire a legborzalmasabb férfi színész, akit csak Robert Pattinson (avagy Mr. tátogó) tudott megelőzni. Ah, de mondjuk a Pókembernél a női színészeket is szarul választották ki. Ez az új, hihetetlen Pókember még egész jó, habár... nem vagyok 100% elégedett. Emma Stone-ért odavagyok, csak miatta néztem meg a filmet és benne nem is kellett csalódnom. A Garfield gyerek se rossz, fényévekkel megelőzi Tobey színészi tehetségét hálisten. Sokkal jobban összerakott film, az effektetek egyenes imádtam.

Na de minek kezdtem ezt el írni? Hát azért, mert 9gag-en egyre többször jön elő és ezért nem győzöm lepontozni az olyan posztokat, amikben Vasember-t rakják össze Batman-nel. Istenem, ne. Pocsék párosítás, észre kéne venni végre!! Halló! Míg Vasember okos és igazi harcereje van a szerkezeteivel, addig Batman mit csinál? Semmit. Eldob pár ninja csillagot? Röhej. A másik hülyeség mikor Batman Superman-nel rakják össze. Nemááár. Kíváncsi leszek az új Superman filmre. Remélem nem cseszik el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése