Napló: gardróbfrissítés :)

Szóval múlt hét kedden sikerült pár darabot beszereznem vaterán, amik ma szerencsésen megérkeztek hozzám~ Alig vártam, hogy kibonthassam a csomagot és felpróbálhassam a rucikat. Képek alapján szuperül néztek ki, reméltem, hogy nem kell csalódnom. Nem kellett. :)
Kivettem őket a dobozból és csak ámultam... Annyira boldog vagyok velük. Kicsit ideges voltam mondjuk a méretek miatt... Az egyik ruha, egy maxiruha pl. S-es méretnek volt meghirdetve, de szinte még nagy is rám, pedig én L-es méret vagyok. Imádom. A melleim kifejezetten szuperül állnak benne. :D Ezt muszáj volt... De a többi ruci is nagyon jó. Van még 3 miniruha, egy tunika és egy cuki ing.
Az ingben az a legszuperebb, hogy a márkája "Monsoon". :D Haha, nem is lennék Alien, ha ezen nem derülnék jót minden alkalommal, ha eszembe jut.
Szóval alig várom, hogy felvehessem őket a városba. Hadd irigykedjenek rám. :P
Holnap kezdődik a következő licit őrület. Most 9 darab van, amit betettem licitfigyelésre. Nagyon izgatott vagyok. Remélem sikerül lecsapnom azokra a darabokra, amikre szeretnék. A múlt héten volt egy darab, amit kifejezetten akartam. És végül mikor a licitálásra került a sor, úgy nézett ki, hogy nem én nyertem. Viszont mikor pár óra múlva újra felnéztem az oldalra, akkor már én voltam ott nyertesként. Nem értettem, hogy hogy történt, de nem is érdekel. Az enyém, csak ez számít. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése