Napló: fanfiction time!

Kettő napja kezdtem el írni ezt a bejegyzést, de csak odáig jutottam, hogy beírtam a címet... Ez gáz. Nagyon-nagyon szeretnék millió dolgot csinálni, de egyszerűn nincs időm vagy olyan fáradt vagyok, hogy leülök és mikor felnézek már este 10 van... >.< Rengeteg fanfic ötlet van a fejemben, de ahhoz, hogy elkezdjem és írjam, sokkal több időre lenne szükségem. :( Imádok írni, akkor is, ha nem vagyok valami jó. Mert tudom magamról, hogy nem vagyok olyan tehetséges. A jeleneteket sokszor elkapkodom, a szóhasználat vagy túl szleng vagy túl komoly és van, hogy össze-vissza írok dolgokat, amik még az életben sem lehetségesek. :D És csomószor van, hogy elkezdem írni a történetet, aztán visszaolvasom és legszívesebben átírnám az egészet. >.<
De emelett van egy csomó megkezdett történetem is, azokat is be szeretném fejezni, csak annyira ihlethiányos vagyok azokkal kapcsolatban... xD Ajj...
De ma csomó mindent elintéztem, úgyhogy most kicsit pihizek, vagyis írok. De miért érzem úgy magam már megint, mintha valamit elfelejtettem volna, mintha valami fontos dolgot nem csináltam volna meg?! Gyűlölöm ezt az érzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése