Napló: Rain and rain and more rain...

Ma reggeltől... még most is esik az eső. Borzalmas az idő. Tegnap is esett már... Amúgy is baromi fáradt voltam egész nap, ebéd után majdnem elszundítottam a szőnyegen fekve. :D Meg tök depi ez az idő, meg minden, erre anyuka kitalálta, hogy vigyem ki a kölyköt. Hát basszus. Nem akartam. XD Nem akartam kimenni az esőbe. A gyerekkel meg főleg. Délelőtt voltunk kint, de 5 percnél többet nem bírtam és bejöttünk inkább. Szóval nekem az az 5 perc elég volt mára a kintlétből. Gondoltam is rögtön, bezzeg, ha nem lennék és neki kéne kivinnie a gyereket, akkor az orra hegyét sem dugná ám ki! Végülis nem mentünk ki. Próbálkoztam, erőltettem magam, de nem ment. Gondoltam, esetleg felmehetnék akkor a faluba vele, de mivel esett az eső, babakocsiba nem ültethetem be, mert elázik mire kiérünk az utcára. Gyalog meg nem bírná az utca végéig sem, nemhogy azokat az emelkedőket, amik itt vannak... Vártam, hátha eláll az eső, de nem...

A délután olyan lassan telt, hogy azt hittem belehalok... Konkrétan 5 percenként néztem az órára... Fizikai tevékenységre képtelen voltam. xD Zenét hallgattam és kilakkoztam a körmöm. lol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése