Napló: Good morning...

6 óra óta fent vagyok... Fél7-ig csak feküdtem az ágyban és imádkoztam, hogy a gyerek aludjon vissza hiszti nélkül. Nem jött össze. 7-kor elmentek a szülők, én meg itt maradtam a kölökkel. De most egész gyorsan letudtuk a szokásos hisztit, de valószínűleg csak azért, mert még nagyon fáradt (ahogy én is)... A gyerek tényleg egy cukipofa, de  mégis olyan, mintha még mindig köldökzsinórral kapcsolódna az anyjához. Mindegy, nem az én dolgom, hogy leszoktassam a -szerintem- rossz szokásairól.

Még csak 7:40 van, de már is volt egy kis sikerélményem. Jó, nem olyan nagy cucc, bárki rájöhetett volna... de úgy tűnik még sem sikerült nekik. Szóval van egy nagyon hájtek, szuper, vezeték nélküli fülhallgató, amiről azt mondják, nem működik. Bedugják és csak az egyik fele szól. A dolbi hangzásra fogták, meg minden, de én lelepleztem a titkot! :D Igazság szerint az egész annyi volt, hogy először feltöltöttem (16 órát állt a töltőn...), azután megpróbáltam rájönni, hogy melyik gomb mire való. Miután ez is megvolt, bedugtam a hangért felelős szerkezetbe. Először nem működött. Átdugtam a laptopomba és akkor jöttem rá, hogy az erősítőnek is bedugva kell lennie, csak akkor működik. Bedugtam, és működött. Tökéletes szólt a fülhallgató. Átdugtam a tévébe és ott is tökéletesen szólt. Problem solved.

Most pedig megint egy ősrégi Grey's Anatomy részt nézek... Kár, hogy FOX csatorna nincs Magyarországon. Tudom, hogy mindennek elhordják és én sem szeretem a csatorna mögött zajló dolgokat, de a csatorna tök jó. Egész nap el tudnám nézni, olyan jó sorozatokat adnak rajta. Még az sem zavar, hogy mindegyikből 6 évvel ezelőtti részeket... :D

Na, hát ebből a bejegyzésből is látszik, hogy mennyire fáradt vagyok és emiatt mennyire nem tudok mit kezdeni magammal....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése