Olaszországi útinapló: Borzalmas nap

Szombat. Először úgy volt, hogy Milánóba utazom. De mégsem így lett. Először is, mert így is csak 5 órám lett volna a városnézésre és ez nem elég semmire! >.< Milánó hatalmas, az állomástól pedig messze vannak a megnézendő épületek. Reggel a 7-es busszal kellett volna mennem, este pedig a 6.10-est kellett volna elérnem. Háromnegyed óra busszal Desenzano, onnan másfél óra vonattal Milánó, nézelődés,majd újabb másfél óra vonatozás és háromnegyed óra buszozás... Meg féltem, hogy megint nem sikerül megnéznem az utolsó vacsorát és akkor meg semmi értelmes az egész utazásnak.
A második terv az volt, hogy Desenzanoba megyek. Ki is néztem, 12:35-kor ment egy busz. Odamentem a megállóhoz. Direkt a másikhoz álltam, mert ahova a múltkor mentem, ott hiába vártam, mert nem jött. Úgyhogy most elővigyázatosságból a másik megállóba álltam, oda, ahova amúgy is ki van írva a busz. Vártam... jött is egy busz, rajta naaaagy betűkkel, hogy Desenzano. Csak hogy szépen el is ment mellettem a másik irányba. Ugyanis a busz pont a másik megállónál állt meg! -__-" Jó, hát megnéztem, hogy mikor megy a következő, 13:35-kor. Addig sétálgattam a nem túl nagy faluközpontban... Először úgy gondoltam, hogy ezúttal a másik megállóba állok be, de az utolsó pillanatban mégis meggondoltam magam. Gondoltam, ha megint ugyanarról jön és ugyanarra megy, akkor a másik oldalról leinthetem a buszt. Hát megint elszúrtam. Csakugyan megint a másik megállóhoz érkezett a busz, csak hogy nem arra ment, hanem a kereszteződésnél lefordult... Ergó esélyem sem volt, hogy leintsem vagy hasonló... -__-"" Meg amúgy sem értettem, mert a busz Brescia-ba ment, de Desenzano is ott volt a listáján, ami egyáltalán nem esik útba Brescia felé... Mikor megy a következő? 13:55... Ekkor már 12:00 óra óta kint voltam, a hó szakadt... Hát vártam tovább. Gondoltam elsétálok a picedoi (picsédói) megállóhoz, ott leintem. Biztos terv. Hát nem az volt. A busz nem jött. Valószínűleg ez is a másik úton ment, mint a 12:35-ös. Hát visszasétáltam a fentimegállóhoz, hogy ott várjam meg a következő(!!) buszt, ami 14:35-re van kiírva. Hát ezzel sem találkoztam... Ekkor már betelt a pohár. Fogtam magam és elsétáltam Soianoba (szojánó), ami 1 kilométerre van Polpenazze-től kb. Utána pedig vissza Polpenazzeba és onnan tovább Puenaghoba (puenyágó), csak egy másik útvonalon, mint szoktam. Hát, ennyi. 16:45 körül értem vissza a házba. Az biztos, hogy kiszellőztettem magam rendesen.

Na már most, visszatérve a buszokhoz, már nem tudom, hogy összesen hányra vártam, de volt egy eset, amit már nem tudom, hogy hányashoz tudok besorolni, de vártam rá, emlékszem, nem jött, hanem mikor sétáltam el a megállótól, akkor ment el mellettem...

Hát, hivatalosan is GYŰLÖLÖM  az olasz busz tömegközlekedést.

Áááá! Kiegészítés! Azt hiszem, egy átok ül rajtam. 2 nap alatt 2 nadrágomat sikerült összekennem ribizlilekvárral reggelinél... Ezért 2 nap alatt 2-szer mehettem fel a faluba citromot venni... És még az sem szedte ki a foltokat... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése