DIY: rózsás hajpánt

Ma megérkezett az első adag rózsa, amit rendeltem. Nagyon izgatott voltam miattuk. Nem tudhattam, hogy milyen lesz élőben, teljesen más e, mint a képeken, amiket láttam róluk? Szerencsére pozitívan sikerült csalódnom. :) 40 db picit rendeltem (rózsaszín, lila, vörös és kék), 2 db nagy vöröset és 6 db nagy barackszínűt. Így néznek ki:



Nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki azonnal a hajpánt ötletét, amit régóta szerettem volna elkészíteni. Szerencsére volt is itthon hajpántom, amit használhattam hozzá. ^_^ Egy kék színű volt, így a kék rózsákat használtam fel. Nem volt nehéz. A rózsák végeit levágtam, majd ragasztópisztoly segítségével rögzítettem őket a hajpántra és voálá.




Azért tartom érdemesnek beszerezni a rózsákat külföldről, mert itthon több üzletben is jártam, virágboltban, bizsuboltban és mindenhol 300-500 forintos áron árulták a rózsákat darabonként. Míg interneten egy 10 db-os csomagot kaptam meg 400 forintért. És tudom, hogy még most is sokan ódzkodnak a netes vásárlásoktól, de az a helyzet, hogy nekem eddig csak pozitív élményem volt vele. *lekopogja* Eddig még minden megérkezett, sőt volt, hogy 2 héten belül jött meg valami, persze volt olyan is, hogy 1 hónapon túl, de ez a posta hibája, nem az eladóé. Úgyhogy szerintem érdemes belevágni. Persze eddig minden, amit rendeltem, az apróság volt és nagyon olcsó (erre törekszem, mindent minél olcsóbban szerezzek be), de őszintén, nem is ajánlom, hogy nagy értékben rendeljünk külföldről. Ruhát pedig főleg ne! Azt nem szabad, mert sosem olyan lesz, mint a képen. A sapkák sem! (tapasztalat) És a cipőkből is sokszor rossz méretet küldenek! Úgyhogy ruhát ne, de bizsut egész nyugodtan vagy hobbikellékeket, mert tényleg olcsón lehet hozzájuk jutni és olyan, mint a képen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése