Hajfestés, ahogy nem kéne...

Elmentem ma a boltba és vettem egy szuper kis hajfestéket, a színe nagyon baró, gondoltam ma ki is próbálom. Hát... Nem épp úgy sültek el a dolgok, ahogy hittem. :D Először is, nem vagyok valami profi a dologban. Festettem már párszor a hajamat, de ez sikerült eddig a legkatasztrofálisabban. Fuck yeah. Szóval az egész úgy indult, hogy kikevertem a festéket. Nem nagyon tudtam, hogy a hajam melyik részét is akarom befesteni (csak 1 doboz festéket vettem én okos). Aztán végül kitaláltam, hogy a hajam alsó részét, mintha ombrét akarnék csinálni. Valami fantasztikus egy kupit műveltem oda a fürdőszobába. Az egész mosdókagyló úszott a lecsöppent festékben, és anyu tutira ki fog nyírni, mert a falra is sikerült fröcskölnöm. XD Megpróbáltam levakarni róla, több kevesebb sikerrel... És ugye a nyakam is csupa festék lett, de ezt utólag sikerült leszednem a festékeltávolító kendővel, amit beszereztem a festék mellé. Most kivételesen olyan pólóban is festettem hajat, amit annyira nem sajnáltam (na jó, a kedvenc Tokio Hotel pólóm volt, de évek óta nem hordtam, nagy is rám, meg minden... :D), viszont nadrágot nem cseréltem, mert oda már csak nem megy festék és nem is ment. Viszont mikor lementem a konyhába enni, bejött a szupercukker kutyám (valamiért ilyenkor este jön kiaz antiszociális ködből, amiben egész nap van) és lehajoltam megsimogatni, a pólóm nekinyomódott a nadrágomnak és az festékes lett. >/////////< Basszus. De most már mindegy. Azért legalább annyi pozitívum lett a dologból, hogy a hajamon a végeredmény nem rossz, tetszik. Kicsit lehetne világosabb, de kezdetnek jó. Holnap megyek és veszek még egy adag festéket, hogy a hajam többi részét is befessem (valószínűleg már anyu segítségével :D).
Amúgy tök vicces volt, ahogy felhúztam magamra a fekete kesztyűket, amik a festékhez jártak. Belenéztem a tükörbe és azt mondtam magamba, let's kill. :D Pont olyan voltam, mint egy horror film főszereplője.
És ha valaki felvette volna videóra, az elejére tuti odaraktam volna, hogy ezt ne próbáljátok ki egyedül otthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése