Dizájnolós, hajfestős, viharos nap

Hú. Ez egy jó kis hosszú nap volt. De jól telt el. Reggel felkeltem és anya befestette a hajamat. Valami fantasztikus színe lett, annyira nagyon tetszik! ^__^ Még nincs kész, mert még szeretnék egy kis huncutságot belevarázsolni, de haladunk vele. Aztán délután elmentem boltba. Tusecsetet szerettem volna venni, de nem találtam. T__T Nem tudom mikor lesz végre esélyem kipróbálni a tusomat, ami még a múlt héten megérkezett... De nem is tudom, hogy hol találhatnék ilyet. Ja, most jut eszembe, hogy találtam egy fajtát, de valami 2000 Forintba került, úgyhogy inkább tovább álltam. :D Méjbölin ide vagy oda. Utána elmentem fagyiért. Vettem 7 félét: citromot, házikrémest, sárkány gyümölcsöt, jegeskávét, sárgadinnyét, vaníliát és kiwit. Nagyon fincsik voltak, apával be is toltuk miközben valami autóátalakítós műsort néztünk... :) Közben jó kis vihar alakult ki, bár csak a hangja volt ijesztő, amúgy nem volt semmi különös benne. A kutyák természetesen bevonultak a nappaliba fedezékbe. :D Na jó, még egy csomó más dolog történt, de nem részletezem az unalmas dolgaimat xD Gitároztam egy csomót, mert örülök, hogy végre megvan az összes húr és be van hangolva, aztán kicsit gyakoroltam a tust, nem lett rossz, de még mindig nagyon szerencsétlen vagyok vele... Aztán még megcsináltam a facebook csoportom új fejlécét, amihez megszavazták, hogy G-Dragont ábrázolja, a bejegyzés végén mutatom a végeredményt. :) Imádom a hajszínemet, ezért ma kivételesen egy csomót szelfiztem... Egek, régen mániám volt, de 1-2 éve már elkezdtem leszokni, és ami azt illeti, 1 éve nem is szelfiztem már. Fura volt és kényelmetlen. De muszáj volt megörökítenem a hajam, annyira szép. *__* 
Haj, de most teljesen halott vagyok. Ugyanis ezek a gyagyás ikrek feltöltöttek magukról egy olyan képet, hogy én ott helyben meghaltam, mikor megláttam... :D Mikor az ember azt hinné, hogy Bill már nem lehet gyönyörűbb, akkor bedob egy ilyen képet. ("Nesztek, csorgassátok a nyálatokat. Úgysem kaphattok meg. Nobody wants me...") És Tom meg egyre inkább hajaz egy ősemberre... XD De én örülök neki, hogy megtalálta a férfias oldalát. :D Pár egy 5 centit visszavághatna a szakállából. XDD Nem hiszem el, hogy egyszer Tom SZAKÁLLÁRÓL írok... Ha valaki azt mondta volna nekem 5 évvel ezelőtt, hogy az ikrek egyszer borostás, szakállas férfiemberek lesznek, akkor kiröhögöm és most tessék... Haj, de még így is szexistenek. >.< És most ebben az érzelemhullámban próbáljam végre elkészíteni a másik blogom design-ját, amin már amúgy is 3 napja rágódom?! KYAAAA~!! Rette mich...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése