Napló: életjel...

Ajj... az elmúlt 2 napot naaagy lustaságban töltöttem... :D Kellett egy kis kikapcs, mielőtt megérkezik a hétvége és leadják az Emergency Couple 3-4. részét és nekik kell állnom. Úgyhogy egy kis agy kikapcsot eszközöltem be. Bár lett volna mit fordítanom persze... :D Sorry. Szóval először is egy hete nekilendültem a Gaksital-nak, úgyhogy abból néztem részt (még csak a 8. résznél tartok... >.<), aztán... Megnéztem egy One Piece filmet is, mert sosem fogy el a gépemről... :D Aztán még JYJ-t hallgattam orrvérzésig, meg persze Yuchun szólókat... :) (ha csekkolod a last.fm-emet, akkor láthatod, hogy nem kamu és tényleg így történt...) Meg vagy millió videót megnéztem róluk youtube-on. Még koncertet is néztem. Kettőt is. Meg le is töltöttem koncertet, azt is megnéztem, leszedtem a 'Come on over'-t is, azt is megnéztem. Szóval JYJ maratont rendeztem. De volt is mit bepótolnom belőlük. Jaj! Meg egy fanficet is olvastam, egy cuki kis JaeChun-osat. :D Éljen a yaoi~~ Na, abból is észlelhető, hogy az agyam mennyire le van eresztve, hogy még ide sem tudok összehozni egy normális bejegyzést... Kyaa. Na, még annyit, hogy a Boku no ita jikan 3. része kész. Már csak ki kell javítanom a helyesírást és a fogalmazási hibákat, aztán pakolom fel az internetre. Kijött már a 4. része is tegnap, meg is néztem íziben, nagyon izgalmas volt. Oké, nem tépem tovább a számat. :D Inkább megyek és teszem a dolgom. >.<

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése