Fordítás: DBSK - Begin


Online megtekintés:
[KATT]

Jó szórakozást~

Pár napja, hogy befejeztem a Rooftop Prince-t és újra nekilódultam és DBSK-t kezdtem hallgatni (na nem mintha abbahagytam volna a hallgatásukat...). Sajnos én már az utolsó időszakukban, a szakítás előtt szerettem igazán beléjük... Még mindig rengeteg minden van, amit fel kell róluk fedeznem, egy csomó dal van, amit még nem hallottam tőlük, de ez már nem lesz sokáig így. No, mindegy. Youtube-on szörfölgettem, live videókat néztem róluk és megakadt a szemem a Begin live-ján. Yoochun zongoránál... ezt muszáj megnézni. És leesett az állam, annyira tetszett. Azóta napjában vagy 20-szor meghallgatom ezt a dalt, élő és stúdió verziót is. És ebből született meg az ötlet, hogy lefordítom. Hát íme. Megpróbáltam a legjobb tudásom szerint megcsinálni a fordítást a 2 millió különböző fordítás közül. :D

 
Online megtekintés:
[KATT]

Jó szórakozást~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése