Napló: új projektekhez új stílus dukál

Szükségem volt egy kis stílusmódosításra. Sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen legyen. Vagy egy órát ültem a gép előtt és ide-oda pakolgattam a képeket, de nem jött meg az ihlet. Aztán elkezdtem DBSK-t hallgatni és meg is volt, hogy mit akarok. Végül az egész új design a 'Break out!' című dal segítséségvel született meg. ^_^ Mivel legutóbb a Rooftop Prince-t fejeztem be, érthető, hogy hatalmas Yuchun lázban égek... Nem is volt kérdéses, hogy most neki kell ott felül virítania a fejlécen. :) Amúgy is totál oda vagyok a srácért... haha. Úgyhogy most ő fogja egy ideig üdvözölni és kalauzolni az oldalon a kedves ide látogatókat.

Tegnap végül csak sikerült elkészülnöm az Emergency Couple-el, bár egy szörnyű hibát benne felejtettem a feliratban, de úgy döntöttem, hogy most már nem vacakolok miatta és inkább majd a következő részekben fogok arra törekedni, hogy elkerüljem a hibát. Ma neki is láttam a második résznek, de egyenlőre csak olyan 17% körül van kész belőle. Nehezen megy. De ez már csak így megy nálam. Majd késő este fog megjönni valószínűleg hozzá az ihletem. Ez van. Végül is a következő csak jövő szombaton jön ki, addig van időm megcsinálni, nem? Najó, persze semmiképp nem hagynám addigra a feladatot. Maximum holnap akarom felrakni, mert ma már nem sikerülne. Viszont így nem tudom ki fogja leellenőrizni nekem... Emiatt picit aggódom, de majd megoldom valahogy. Hwaiting~!

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése