Design: stílusváltás + szabadon felhasználhatók

Tegnap hatalmas stílusváltáson esett át az oldal. Tetszett az előző design is, de mégsem annyira, amennyire szerettem volna, ezért gyorsan lecseréltem. A fejlécen rengeteget gondolkodtam, de végül azt hiszem jól döntöttem és elégedett vagyok a végeredménnyel. c: Huskyhangú mr. Park Hyo Shin található rajta amúgy, aki a kedvenc koreai énekesem (és nem mellesleg egy irtó dögös pasi is...). A menüt is naaagyon átalakítottam. Szerintem jó lett. Könnyebben elérhetőek így a dolgok és letisztultabb is az oldal. Csomó dologtól megszabadultam, a kis képektől két oldalról, a bloglistától, a versenyek táblái sem oldalt találhatóak ezentúl, hanem kaptak egy saját menüpontot. :)

~~~~~~~~~

Amit még érdemes megemlítenem, hogy a menüsoron most már megtalálható a 'design' menüpont, ahova majd szabadon felhasználható fejléceket és háttérképeket fogok feltölteni, valamint gondolkodom rajta, hogy html kódokat is rakok be oda.
Pár fejlécet már be is raktam a menübe, és természetesen folyamatosan fogok majd újakat csinálni. Ott is írtam már, de itt is megemlítem. A design menüben található dolgok szabadon felhasználhatóak, csak annyit kérek, hogy a fejlécekről ne kerüljön le a nevem. Ennyi. Valamint ha valaki kéri, akkor csinálok a fejlécekre feliratot, sőt, kérésre fejlécet is csinálok. :)

Kis ízelítő a felhozatalból (eddig összesen 12 db fejléc készült):


xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése