Make up: új illat

Őszintén, sosem voltam valami csajos lány. Sőt, egy időben kifejezetten fiúsan néztem ki. Aztán ez szerencsére megváltozott (ennek anyukám örül talán a legjobban, folyton nyaggatott :D) és most már szeretem a nőies dolgokat. Bár a sminkek világát még nem sikerült annyira meghódítanom próbálkozásaim ellenére sem... Valahogy a szemceruza és szempillaspirál használatán kívül nem megy más...
A parfümökkel még később barátkoztam meg. Anyukám használt mindig parfümöt és mindig mikor bemegyek a szüleim szobájába ott van a parfümjének illata és az olyan kellemes. :)
Eleinte anyu parfümjeiből csipegettem, aztán nekem is lett olyan parfümöm, majd jöttek a rokonoktól ajándékba kapott darabok, de ma már szeretem magam kiválasztani ugye az illatomat. Nem szoktam a drága parfümök között nézelődni, mert nem szeretek ilyen dolgokra sokat költeni. Teljesen felesleges, hiszen az illat elszáll. Nekem bőven elég egy egyszerű, ugyanakkor nagyon is finom illatú parfüm.
Azt vettem észre magamon, hogy a gyümölcsös illatokat kedvelem, meg az édeseket. Már évek óta a DM-ben szoktam parfümöket vásárolni. Az Essence-nek szoktak lenni ilyen pici üvegben, 10 ml-es kiszerelésben. Jó áron is van és nekem elég sokáig elég, mivel nem szoktam egy alkalommal magamra fújni a fél üveget. 2 vagy 3 éve a Roxanne 'Trendy mini' kiadásából volt egy parfümöm, a narancssárga, ez 15 milis és most fogyott ki. Ez a parfüm volt kint velem Olaszországban is. :) Persze azért tartott ki ilyen sokáig, mert mellette használtam mást is. Például az Essence 'Be a new love' nevű mini parfümjét (mandarin, bors, pünkösdirózsa, jácint, rózsa, kávé). Most nyárra megint új illatot szerettem volna, valami gyümölcsöset, ezért az Avontól rendeltem egy testpermetet a 'Riviera Goddess'-t, ami egy virágos-ciprusos-gyümölcsös illatú permet, és ami nagyon jól illett a nyárhoz. A legújabb szerzeményem pedig szintén az Essence-től van, még pedig a 'Like a day in a candy shop' nevű. Egyből beleszerettem az illatába (barack, orchidea, jázmin, vanília). És végül nem is a 10 ml-es méretet vettük meg, hanem az 50 ml-eset. Még mindig érzem a csuklómon az illatát, annyira finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése