Karácsonyi kszülődés: DIY mágnesek


Hirtelen ötlettől vezérelve döntöttem, hogy belefogok ebbe a projektbe. Egy videó alapján láttam egy módot, amivel lehet mágneseket készíteni, de mégsem volt az igazi, ezért inkább magam találtam ki, hogy hogyan is állok neki a mágneseknek.

Még nincs vége! A teljes bejegyzéshez olvass tovább!


Az alkotók boltjában találtam fa alapokat, ezekből szereztem be egy adagot. Még Pesten a kreatív hobbi boltjában vettem mintás szalvétákat is, ezért a kettőt összeraktam és dekupázs módszerrel kezdtem bele a mágneskészítésbe.

Amit használtam közben:


Először a szalvéta hátuljára körberajzoltam a fa alapot a megfelelő részre, ahol a minta van. Kivágtam úgy, hogy mind a négy oldalon legyen plusz szalvéta anyag. Majd a négy csücsöknél 4 téglalapot vágtam ki, ahogy a második képen látszik. (a munka közben ezt elfelejtettem lefotózni, ezért gyorsan csináltam egy mintát...)


Ezután bekentem ragasztóval a fa alap egyik oldalát és hozzányomtam a szalvétát. Ezt átkentem ragasztóval és hagytam száradni. Ha megszáradt ez az oldal, akkor nekiláttam a másik oldalnak. Megint beragasztóztam a fát, behajtogattam a szalvéta darabokat és átkentem ragasztóval. Ha ez az oldal is megszáradt, akkor már csak a mágnest kell a hátuljára ráragasztani és már mehet is a hűtőre vagy ahova szeretnénk kitenni. Én egy mágnescsíkot használtam fel, mert olcsó, és én magam vághatom le azt a mennyiséget, amit szeretnék.

Én karácsonyra készítettem az enyémeket, el fogom ajándékozni őket. Nem lettek tökéletesek, de nekem nagyon tetszenek és az a lényeg, hogy nemcsak bementem egy boltba, levettem a polcról és megvettem, hanem felkutattam az alapanyagokat, és itthon, én magam készítettem el a mágneseket. Rá kell szánni egy kis időt, de megéri! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése