Egyszer volt hol nem volt Csodaországban: első vélemény


Hát meg is volnék. Megnéztem a "Once upon a time in Wonderland" első részét és őszintén, azt kaptam, amit vártam.

Még nincs vége! A teljes poszt megtekintéséhez olvass tovább!






A rész elején azt látjuk, hogy Alice visszatér a nyúlüregből, hazaszalad, hogy eldicsekedjen kalandjaival, erre közli vele az apja, hogy Alice sokáig odavolt és már azt hitték, hogy halott. Persze nem hittek a meséiben és végül az apja elmegyógyba küldte őt. Aztán ugrunk és találkozhatunk Bubival, aki szintén Csodaország lakója volt, de eddig még nem ismeretes gaztettek miatt körözik, ezért otthagyta országát és a modern világba költözött. Felbukkan előtte nyúl és közli, hogy kapja össze magát, segítenie kell Alice-nak. Nagy unszolás árán belemegy, hogy segítsen. Majd ismét Alice idejébe ugrunk, aki pontosan nem tudom mikor él, de nem a modern korban. Az orvosokkal beszél, hogy hazaengedjék e vagy sem, attól függően, hogy még mindig elhiszi e a sok kaland tényleg megtörtént vagy végre észhez tért. Persze tudják, hogy mikor nemet mond, akkor igazából hazudik és még mindig drága kedvese után sír, akit elvileg megölt a Vörös Királynő. És ezért beszélik rá, hogy vesse alá magát egy kezelésnek, ami szerintem lobotómia akar lenni. Hogy megszabadulhasson a fájdalomtól, amit érez szerelme elvesztése miatt. Bla bla. Aláírja a papírokat és várja, hogy jöjjenek érte, mikor nyílik a zárkája ajtaja és belép rajta Bubi (a kör bubi), a nagy megmentő, de Alice azt mondja neki, hogy menjen el. Végül Bubi felvilágosítsa Alice-t, hogy nyúltól úgy tudja, kedvese, Cyrus (ő egy dzsin) nem is halt meg. És így tovább...

Szóóval. Kezdjük az elején. Mikor Alice-t vallatják és úgy másfél percenként beraknak egy visszaemlékezést, na az halál idegesítő. Alice amúgy nekem úgy tűnik, hogy a tipikusan idegesítő női karakter csoportjába fog tartozni. Nekem legalábbis eddig nem túl szimpi. Bubi másfelől egy karakter. Számomra elviselhetetlen a brit akcentus, de benne még ez is tetszik. A sorozat grafikája szerintem borzalmas. A nyúl nagyon csúnya, de a legborzalmasabb a macska lett. Júj. És emiatt szomorú vagyok, mert ő a kedvenc Alice Csodaországban karakterem... Meg nem nagyon értem ezt a dzsin dolgot. Valahogy számomra nem passzol ehhez a témához... Miért kell összekutyulni az Alice-t az Aladdin-nal?
Biztos vagyok benne, hogy nem fogom folytatni a sorozatot. Egyszerűen nem jött be. Bubi miatt talán érdemes lenne nézegetni, de amúgy szerintem nem érdekes és nem igazán kötötte le a figyelmemet.

És akkor még egy pár kép:

 (első macska az Alice Csodaországban filmből, második szörnyűség ebből a sorozatból származik)

 (újabb csúnya teremtés, a Fehér Nyúl)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése