O music awards 01

Épp hogy kihevertük az MMM borzalmait, máris nyakunkba vehetjük az újabb szavazásokat. Nos, felköthetik a kis gatyájukat a rajongók, mert az Alienek itt vannak, aktívak, mint az állat. XD Szóval O Music Awards. Tavaly és előtte is az Alienek nyerték of course a Best Fan Army címet. :P Mondjuk tavaly sokkal többet lehetett szavazni, azt jobban csíptem, de az idei sem rossz... Csak "későn" kezdtem el szavazni. A rajongói listán jobb helyezést szerettem volna elérni... :/ Ez van. Majd jövőre belehúzok. :D A szavazást akkor sem adom fel. Ezerrel nyomom a maximális szavazatszámokat FB-vel és Twitter-rel egyaránt.
Nagyon kíváncsi leszek az eredményre. Mondjuk én már most tök kész vagyok az idegességtől. XD Pedig még több, mint 20 nap van vissza az eredményig. Hajrá!
Imádom ezeket a semmitmondók kis szösszenet bejegyzéseimet XD Elkezdem úgy, hogy terveim szerint sokat írok a témához, de végül sehova nem lyukadok ki. lol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése