Napló: Cukiság

A baba egy cukorfalat. Imádom. Már teljesen hozzászoktam, hogy itt van és tudom kezelni. :) Ma több, mint egy órát a mellkasomon aludt, mert amúgy nem alszik, csak így és csak úgy, ha előtte fél órán keresztül állva ringatod vagy járkálsz vele, ha lerakod, 5 perc vagy kevesebb idő után felébred és sír. Szóval, fájt a karom, de kibírtam, mert szuper volt! Imádom, ha rajtam alszik. ^^ Ma egyedül voltunk, míg anyuka a kölyökkel vásárolt. Miután elmentek, sikerült álomba ringatnom, letettem és aludt 20 percet. Elkezdtem mosogatni, amire felébredt. Szóval csak akkor képes a helyén aludni, ha nulla zaj van körülötte és előtte legalább 10 percig a karodban aludt. Tudom, hogy hogy szeret és hogy nem szeret feküdni a karomban, tudom, hogy nem szereti, ha leülsz vele a kanapéra és csak vagy, sétálgatni kell vele. Tudom, hogy imádja, ha a lámpa előtt sétálgatsz vele, az piszkosul tetszik neki. Én mondjuk az ablak előtt szoktam sétálni vele, este a lámpa előtt. Tudom, hogy nem mindig éhes, mikor anyuka szerint igen...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése